Gå til innhold

Du som ikke bruker ull om sommeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har barn 1-5 år, har dere begynt med ull i bhg og hjemme nå?

Anonymous poster hash: 8a038...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, nei! Det er da ikke kaldt enda.

Anonymous poster hash: c42b0...5aa

Skrevet

Nei absolutt ikke. Så kaldt er det ikke.

Anonymous poster hash: 646b2...c5d

Skrevet

Som barnehageansatt vil jeg råde dere til å ikke bruke ull enda. Det er ikke kaldt, og de barna i bhg som bruker ull både svetter og gråter. Jeg skifter daglig på flere barn som kommer i ull, rett og slett fordi det er alt for varmt for dem i barnehagen og de har det rett og slett ikke bra med ullbody el. ullbukse. Så fort de får på seg en bomullstrøye er det en helt ny unge, blid og fornøyd. 

Det er ikke tid for ull enda! 

Anonymous poster hash: 92c83...07d
Skrevet

Nei. Ikke ull på en god stund ennå.

Er det noen som bruker ull om sommeren da? I Norge altså?

Skrevet

Stakkars unger som må ha på ullklær når de andre løper rundt i tynne gensere og t-skjorter

Anonymous poster hash: 243e1...dba
Skrevet

Hi her

Det er 10 grader og vind, så føles kaldere her. Østlandet.

Skrevet

Nei. Ikke ull på en god stund ennå.

Er det noen som bruker ull om sommeren da? I Norge altså?

Selvsagt... Trodde alle visste det? Finnes t.o.m noe som heter sommerull.

Skrevet

Som barnehageansatt vil jeg råde dere til å ikke bruke ull enda. Det er ikke kaldt, og de barna i bhg som bruker ull både svetter og gråter. Jeg skifter daglig på flere barn som kommer i ull, rett og slett fordi det er alt for varmt for dem i barnehagen og de har det rett og slett ikke bra med ullbody el. ullbukse. Så fort de får på seg en bomullstrøye er det en helt ny unge, blid og fornøyd.  Det er ikke tid for ull enda!  Anonymous poster hash: 92c83...07d

Det er ikke kaldt hver dag, nei, mennidag er det kapdt her jeg bor.

Skrevet

Stakkars unger som må ha på ullklær når de andre løper rundt i tynne gensere og t-skjorter Anonymous poster hash: 243e1...dba

Det gjør da folk hele året, i januar er det mange i syden som går i tskjorte ;)

Skrevet

Ikke begynt med ull enda nei.

Sikkert en mnd til før det tas i bruk, om det ikke skulle bli veldig vått og kjølig framover da

Anonymous poster hash: 0bb29...d1f
Skrevet

Nei ikke enda. I dag blir det shorts.

Skrevet

Jøss, hvor bor du? Her er det 11 grader og sur vind, 30 min utenfor oslo.

Skrevet

Vi bruker ull etter temperatur, ikke årstid. Så det er noen dager minsten som ikke er like aktiv enda har hatt bukse i ull/silke blanding. Ser det er flere i bhg som har det og.

De har ikke sagt noe på det. Han han bomull til skift i bhg om nødvendig. Han er verken svett etter utilpass :)

Anonymous poster hash: 04def...f42

Skrevet

Vi bruker ull etter temperatur, ikke årstid. Så det er noen dager minsten som ikke er like aktiv enda har hatt bukse i ull/silke blanding. Ser det er flere i bhg som har det og.

De har ikke sagt noe på det. Han han bomull til skift i bhg om nødvendig. Han er verken svett etter utilpass :)Anonymous poster hash: 04def...f42

Vi fikk mail om at bhg ønsket at det lå ull i skifteskuffen nå. Litt rar årstid. Har både ull og shorts liggende der :P

Skrevet

Barnehagen vår ber oss bruke ull. De er mye ute. Når det er under 15 grader og gufsent går barna i tynn ull og regntøy. Blid, fornøyd og ikke minst frisk unge! 😊

Skrevet

Har hatt nattefrost og har med ull i barnehagen. God ull puster og heller ull enn lag på lag med bomull og polyester.

Anonymous poster hash: 80d14...e38

Skrevet

Her går vi i shorts og tynn genser i dag, bor rett utenfor Drammen ;)

Vi bruker ikke ull til vanlig om sommeren, men i går spilte sønnen min forballcup, det var iskaldt og regnet, så da hadde de på superundertøy..

Anonymous poster hash: c34c5...a75

Skrevet

Som barnehageansatt vil jeg råde dere til å ikke bruke ull enda. Det er ikke kaldt, og de barna i bhg som bruker ull både svetter og gråter. Jeg skifter daglig på flere barn som kommer i ull, rett og slett fordi det er alt for varmt for dem i barnehagen og de har det rett og slett ikke bra med ullbody el. ullbukse. Så fort de får på seg en bomullstrøye er det en helt ny unge, blid og fornøyd.

Det er ikke tid for ull enda!

Anonymous poster hash: 92c83...07d

Spesielt råd å gi i et langstrakt land med store variasjoner i temperatur, vær og vind.

Anonymous poster hash: 80d14...e38

Skrevet

Trondheim her. Ca.10 grader, sol og regn bytter på. Ingen ull enda. Men turdager i bhg fra neste uke, da blir det ull på turdager.

Anonymous poster hash: 81d8d...9ac

Skrevet

Her går det i fleece hele året, bruker ikke ull.

Anonymous poster hash: 6a31e...f67
Skrevet

Nei, her i Østfold hos oss er det fremdeles bomull. Enten lang eller kort arm, så har vi bare en collegejakke utenpå. Ull bruker vi hele vinteren...Hvis jeg skulle gått i ull nå, hadde jeg blitt veldig varm selv ute hele dagen.

Skrevet

Jøss, hvor bor du? Her er det 11 grader og sur vind, 30 min utenfor oslo.

Oslo 18 g og sol 😊
Skrevet

Har ei på ti mnd, går ikke i barnehage da, men vi bruker ull nå. Disse tynne bodyene i ull og silke fra Joha feks, under genser eller cardigan. Akkurat passe her på østlandet, vind og 14 grader.

Idag i skogen hadde hun tynn ulldress under soft shell dressen, og var kald 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...