Surogvanskelig Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Skal du stemme ved kurkevalget? Hvorfor? Hvorfor ikke?
Optatium Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Jeg skal ikke. Er ikke medlem av den norske kirke.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Nei, skal ikke stemme. Er kun medlem i kirka på papiret. Anonymous poster hash: 3886e...649
HvittHus Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Er ikke medlem av DNK, så nei det skal jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Ja, jeg skal stemme! Jeg jobber som frivillig i vår menighet og det er stor enighet her om at vi ønsker en endring. Derfor bruker jeg heller stemmeretten min istedenfor å ikke stemme eller å melde meg ut. Jeg skal stemme på åpen folkekirke. Anonymous poster hash: 67a9e...2c0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Ja, siden jeg nå en gang er medlem (fordi jeg har forsøkt å melde meg ut, og ikke fått det til så langt), så skal jeg sannelig bruke stemmeretten min denne gangen til å stemme på et mer liberalt alternativ. Anonymous poster hash: 037ab...525
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Ja, siden jeg nå en gang er medlem (fordi jeg har forsøkt å melde meg ut, og ikke fått det til så langt), så skal jeg sannelig bruke stemmeretten min denne gangen til å stemme på et mer liberalt alternativ. Anonymous poster hash: 037ab...525 Lykke til med å melde deg ut. Mannen min klarte det på tredje forsøk (tror vi, har iallfall tatt vare på bekreftelsen). Jeg har aldri vært innmeldt og skal derfor heller ikke stemme. Anonymous poster hash: d1c4f...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå