Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Er andregangs, første barnet opplevde jeg ikke særlig nedpress med. Ingenting som jeg kan huske. Hun ble født dagen etter termin (men riene startet på termin og hadde maserier 3-4 dager i forkant). Er 32+1 og de siste dagene har det eskalert mtp nedpress, mye press og menssmerter. Når jeg står føler jeg et veldig press mot skjeden og kjenner ofte mot halebenet og. Har nedpress noe å si i forhold til når man føder, eller ikke? Kan jeg gå slik helt til termin? Noen med erfaring? Vil jo at babyen holder seg inne i 5 uker til i hvertfall (uke 37). Anonymous poster hash: 431cb...4ed
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 . Anonymous poster hash: 431cb...4ed
BøllefrøOgBolla Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Jeg startet tidlig med nedpress med nummer to, ble sjekket på sykehuset til og med fordi det omtrent kjentes ut som om baby var på vei ut. Men, ble til slutt satt igang noen dager før termin, så det påvirket på ingen måte svangerskapet annet enn at det var meget ubehagelig for meg. Var ikke farlig, eller noe å gjøre med. Men, du kan jo nevne det for lege eller jordmor, en sjekk ekstra skader aldri om du er usikker ❤️ Lykke til 😃
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Jeg gikk med nedpress i tre mnd med nr tre, så nei.. Anonymous poster hash: 9ea50...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå