Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Anonymous poster hash: cac25...9d7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Fordi mannen og jeg er så innmari pene, og ville gjøre vårt for å forpene menneskeheten litt ekstra, slik at retusjering kanskje ikke blir nødvendig i fremtiden.Hvorfor tror du, egentlig? Egoisme; vi ønsket oss barn. Anonymous poster hash: f06aa...660
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Fordi antallet barn i verden har stoppet opp og vi får i gjennomsnitt to barn hver, uansett hvor man bor! Dette er jo utrolig oppløftende og da ser jeg ingen grunn til at jeg ikke skal få mine to når jeg gjerne ville ha dem! Anonymous poster hash: 785be...791
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Jeg valgte vel ikke helt å få barn. Jeg skulle aldri få barn. Ble først gravid på p-pillen som 20 åring, og tok abort. Så ble jeg gravid på p-pillen igjen 2 år etterpå. Og jeg var nøye med p-pillen til samme tid hver dag. Nå gikk det p-pille merke ut av produksjon kort tid etterpå, og jeg vet om en del andre som ble gravide på det. Da jeg ble gravid andre gangen, så klarte jeg ikke å ta abort. Barn nummer 2 valgte vi og få, da jeg ønsket søsken til barnet mitt. Da jeg selv er enebarn. Men jeg har kost meg som mamma, og elsker barna mine utrolig høyt. Men har ikke ønsket meg flere barn, og trives godt med at barna blir større og mer selvstendige, bryr meg ikke om jeg får barnebarn eller ikke. Anonymous poster hash: 3d222...eac
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Valgte og valgte. Jeg valgte å ta konsekvensene av at jeg ble gravid på prevensjon 2 ganger. Tredje gang valgte jeg det fordi jeg ikke følte familien var komplett.
<3Barn&Engler<3 Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Kunne ikke bli gravid, ble det påstått. Så ble jeg gravid, mistet halvveis i svangerskapet, og følte sorg og savn, det å være foreldre uten barn var uutholdelig. Så vi valgte å få guttungen, jenta fulgte noe u planlagt på, men helt greit, siden vi planla søsken når han var rundt 2 år. Siden ingen av oss ønsket at gutten skulle bli alenebarn. Det å få to friske barn, til tross for at jeg fikk beskjed om at jeg ikke kom til å få barn på egen hånd, har vært en herlig opplevelse, føler meg super heldig.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Jeg hadde lyst på barn, enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Ble gravid og vil ikke ta abort Anonymous poster hash: 525d8...891
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Ble gravid og vil ikke ta abort Anonymous poster hash: 525d8...891
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Lurer på det samme selv innimellom 🙈 Anonymous poster hash: def53...ae6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Fordi jeg hadde lyst til å bli mamma, ren egoisme!! Men sånn er det vel for de aller fleste, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 54262...6e0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Valg og valg... Helt fra jeg var bitteliten jente, så har det bare vært en selvfølge å skulle ha barn!! Hadde jeg ikke klart å laget dem selv, så hadde det blitt prøverør og/eller adopsjon! Anonymous poster hash: 841cc...72e
Stridsmøy Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 Fordi jeg og mannen ønsket oss barn.
kristinehufine Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 Kunne ikke tenke meg å leve uten. Alltid ønsket meg en familie, og gjerne mange barn. Gleder meg til alt som har med den lille å gjøre, klarer nesten ikke å vente lenger på det lille mennesket som jeg garantert kommer til å elske over alt annet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 Jeg har tenkt litt på dette her... Jeg ønsket en familie for meg og mannen min. Et barn å dele kjærligheten med. Å få oppleve de gleder det kan gi å være forelder. Å få barn er noe med det største i livet. Å se dem vokse og bli selvstendige individer, se at de har håp og drømmer, se dem utvikle egne ferdigheter og egenskaper... Det er fantastisk å se hva man har skapt. Ønsket om å få barn er kanskje egoistisk, men når man blir gravid og mamma, så er man alt annet enn egoistisk... Barnets ve og vel blir prioritet nr 1! Samtidig er det et liv i konstant bekymring. Vil det gå bra? Gjør vi det rette? Og vi kan ikke være rundt de og beskytte de 24/7... Men det er så verdt det. Hver glede de opplever gir meg glede. Og hjelpe dem gjennom sorg og vanskelige perioder håper jeg vil gi dem styrke senere i livet. Man kan sikkert leve et fantastisk liv uten barn, men jeg ville nok alltid følt at noe manglet... Hvorfor valgte jeg å få barn? Fordi jeg ikke ville leve livet uten... Anonymous poster hash: 1e7dd...b3f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #16 Skrevet 6. september 2015 Fordi jeg ble gravid og oppdaget det etter abort-grensa Anonymous poster hash: 2028b...8aa
Ikkedytt Skrevet 6. september 2015 #17 Skrevet 6. september 2015 Først og fremst fordi jeg tror jeg blir en god mor, og at jeg har noe å gi et barn. Ønsker å ta vare på noen. Og fordi jeg hadde lyst på et barn med kjæresten min.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #18 Skrevet 6. september 2015 første gang ble jeg uplanlagt gravid og valgte å beholde. Ungen var SVÆRT ønsket selv om hun ikke var planlagt. Andre gang var det fordi jeg ønsket meg et barn til, og jeg ser ikke bort fra at det kan komme en tredje unge Anonymous poster hash: af679...2b1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 kunne ikke tenkt meg et hel liv uten barn har nå 3, og det holder vi er en bitteliten familie, og jeg ville også utvide den. Koselig med barnebarn når den tid kommer! Anonymous poster hash: 4edf1...39a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #20 Skrevet 6. september 2015 Fordi jeg elsker barn og ville starte min egen familie! Når familien er komplett og barn store tenker vi å bli fosterforeldre! Anonymous poster hash: f2976...53a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå