Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Har prøvd å lese litt om vending, og ser at det er risiko for både navelstreng rundt halsen og morkakesvikt. Lurer da på, hvor lenge etter overvåkes dette etter en vending? Er risikoen der bare under selve vendingen, eller er det generelt høyere risiko resten av svangerskapet? Jeg har ganske lang vei til sykehuset, så om noe skulle skje når jeg har kommet hjem er jeg redd for å ikke rekke tilbake før det er forsent. Anonymous poster hash: 86e15...871
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Fikk et ultimatum da det ble bekreftet at hun lå i tverrleie: Vende nå eller keisersnitt nå. Kom veldig overraskende på meg, og jeg valgte vending. Jeg ønsket ikke unødig keisersnitt, da jeg syntes det virket langt skumlere. Hos meg satte de i gang fødselen rett etter vendingen, fordi de mente at hun kom til å snu seg igjen. Jeg var umoden, men de tok vannet uten å si i fra/spørre om jeg ville. Hos meg endte det i keisersnitt 2 dager etter de tok vannet fordi riene ikke kom igang (Fik maks drypp 3 ganger). Mine to første er i gangsatt 15 dager over termin, så mine svangerskap er nok bare litt lengre. Uansett... Komplikasjonene som kan oppstå ved vending, leste jeg først om i etterkant, og hadde jeg visst om de på forhånd, hadde jeg nektet vending og gått for keisersnitt med en gang. Anonymous poster hash: 36297...1c0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Fikk et ultimatum da det ble bekreftet at hun lå i tverrleie: Vende nå eller keisersnitt nå. Kom veldig overraskende på meg, og jeg valgte vending. Jeg ønsket ikke unødig keisersnitt, da jeg syntes det virket langt skumlere. Hos meg satte de i gang fødselen rett etter vendingen, fordi de mente at hun kom til å snu seg igjen. Jeg var umoden, men de tok vannet uten å si i fra/spørre om jeg ville. Hos meg endte det i keisersnitt 2 dager etter de tok vannet fordi riene ikke kom igang (Fik maks drypp 3 ganger). Mine to første er i gangsatt 15 dager over termin, så mine svangerskap er nok bare litt lengre. Uansett... Komplikasjonene som kan oppstå ved vending, leste jeg først om i etterkant, og hadde jeg visst om de på forhånd, hadde jeg nektet vending og gått for keisersnitt med en gang. Anonymous poster hash: 36297...1c0 Fosterlyden ble forresten registrert hele tiden... Anonymous poster hash: 36297...1c0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Dytter, flere med erfaring? Anonymous poster hash: 63524...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå