Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg venter nr to i januar og på innkjøpslisten står bæresele, men usikker på hvilken jeg bør velge. Med storebror hadde jeg moby wrap bæresjal. Det funket veldig fint inn og hjemme når han var veldig liten, men synes det ble tungvint når han ble større og upraktisk med alt det ekstra "tøyet" som hang og slang på ryggen. Nå ønsker jeg meg noe som kan brukes fra fødsel, enkelt å ta av/på og som ikke har ekstra tøy som henger og slenger. Men det viktigste er selvfølgelig komfort for baby. Forslag? Anonymous poster hash: 6ed0f...869
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Vi har erfaring med Manduca og Babybjörn. Anbefaler veldig Manduca, anbefaler IKKE Babybjörn! Ellers så tror jeg Ergobaby er relativt lik Manduca... Anonymous poster hash: 99cd2...138
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Beco butterfly! Beste vi har hatt, og jeg har prøvd det meste. Anonymous poster hash: a6743...f87
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Cybex. Jeg bar min ni mnd gamle sønn rundt i London en langhelg i den. Trengte ikke vogn. Har brukt den masse utenom også. Behagelig både for ham og meg. Ser den er på tilbud nå. Anonymous poster hash: b81c0...5b3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 ergobaby! Anonymous poster hash: 80bbc...6f1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Ergobaby eller Manduca. De er ganske like Anonymous poster hash: f201e...ba1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Ergobaby eller manduca. manduca blir gjerne for liten før ergobaby blir det. Har selv ergobaby performance, brukte den mye på magen når småen var liten, men syntes det var bedre med et elastisk ferdig knyttet sjal (cbc) i stedet for å bruke spesbarnsinnlegg første månedene. Rundt åtte måneder bar vi mest på rygg, men litt kosebæring på magen ble det også. Brukes fremdeles til både han på 1,5 og han på 4 om det kniper. Anonymous poster hash: b28e8...892
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 6ed0f...869
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Fikk låne noen av venninner før jeg kjøpte. Den som mini likte best var ergobaby. Det er ikke det letteste å manøvrere på plass for egenhånd for meg men datters comfort var viktigst. Anonymous poster hash: a34f6...43a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #12 Skrevet 7. september 2015 Ergobaby 360 da kan babyen sitte fremover også. Vi brukte den med nyfødtinnlegg fra hun var nyfødt. Anonymous poster hash: 008e5...b2b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #13 Skrevet 7. september 2015 Om jeg skulle kjøpt meg en bæresele nå hadde jeg gått for ergobaby 360. Selv har jeg en vanlig ergobaby, veldig god å bære i. Bruker ringslynge til korte bæreseanser, som inn og ut av butikk, den er veldig lett å ta på,men ikke bære lenge i. Anonymous poster hash: b5127...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå