Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Har vært på fest med jobben og danset I sikkert 4 timer til sammen. Svett og virkelig fysisk aktiv! Er 6 uker gravid og nå begynte jeg å blø 😭😭😭 har to unger fra før og aldri blødd med de... kan jeg ha fått en SA fordi jeg dansen og herjet på? Håper det går over..... og at det kun er noe ufarlig Anonymous poster hash: 28606...5a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Jeg blødde bare jeg gikk korte turer i begynnelsen av svangerskapet. Kan hende det bare er skjøre slimhinner og mye bevegelse som har utløst det. Er det mye blod og du har smerter ville jeg nok tatt meg en tur til legen, men ellers ville jeg sett det an. Anonymous poster hash: bc462...059
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Er i utlandet med kollegaer... Ingen vet om noe. Har drukket alkoholfri vin hele helgen... skjult det går. . Håper det ikke kommer smerter nå 😣 ligger I ro.... 😭😭😭😭 Anonymous poster hash: 28606...5a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Om det er en SA hadde det nok skjedd uansett. Krysser fingrene for at det er en helt ufarlig blødning Klem til deg! Anonymous poster hash: 4ed73...8f1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 I tillegg Nach på rommet. Dør snart. .... Ingen spesielle smerter enda Anonymous poster hash: 28606...5a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Sender mange varme klemmer. Jeg opplevde det samme på jobbtur/fest i utlandet (alkoholfritt). Var 8uker på vei. Mistet, desverre. Ble gravid igjen raskt, mistet det også. Ble raskt gravid igjen, og min vakre gutt er nå 8 år gammel 😊 Anonymous poster hash: 0af18...ff1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Hatt utallige SA. Med mine to barn blødde jeg ikke en dråpe i svangerskapet. Nå med sistemann begynte jeg å blø, og trodde såklart det var en SA pga tidligere erfaring. Har termin i morgen med lillemann ❤️ Anonymous poster hash: 244a2...cbf
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Jeg blødde flere ganger tidlig i begge svangerskapene, og spesiellt i 2 svangerskap blødde jeg av det minste av fysisk aktivitet. Ingen SA og to flotte gutter 😀 Anonymous poster hash: 09cc2...a9e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Jeg er gravid for tredje gang Har bare blødd 1 gang og det var med nr 1 etter voldsom krangel med barnefar (stress) Anonymous poster hash: 40cf4...622
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Hei! Jeg blødde jevnt og trutt til å begynne med. Hvordan går det med deg? Anonymous poster hash: bc8de...103
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Jeg er ingen ekspert, men jeg tviler sterkt på at dansing, 4 timer eller ei, kan føre til abort! Enkelte løper jo mil etter mil langt ut i svangerskapet, noe som er ganske hardt for kroppen. Dersom du skulle være så uheldig å miste må du ikke legge skylden på deg selv, du har ikke gjort noe galt. Lykke til. Anonymous poster hash: 69072...227
Mamma_til_2 Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Håper ikke du mister, men skulle det skje så er det ikke pga at du danset igår kveld! Håper alt er fint idag.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 Friskt blod I går.. fylte kun en stringtruse liksom. Nå litt blandet blod med utdlod. Ingen smerter.... håper det ikke kommer før jeg er hjemme... Anonymous poster hash: 28606...5a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 jeg har blødd i alle mine 3 svangerskap. begynte å blø mellom uke 4-6 frem til uke 9ich har blødd med og uten smerter. Brunt og friskt blod, med og uten klumper. Har 3 flotte barn Anonymous poster hash: cfe55...213
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 Friskt blod I går.. fylte kun en stringtruse liksom. Nå litt blandet blod med utdlod. Ingen smerter.... håper det ikke kommer før jeg er hjemme... Anonymous poster hash: 28606...5a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #16 Skrevet 6. september 2015 Har to barn fra før. Aldri blødd før.... uff.. har det så travelt på jobb og har stresset veldig mye I det siste. Håper ikke det er pga det. Anonymous poster hash: 28606...5a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #17 Skrevet 6. september 2015 Høres ut som blødningen min, var 4 barnet, var på julebordet på jobben i uke 8, danset og hadde det gøy, kom hjem på natten, så oppdaget jeg at jeg blødde, blodet gikk over til rosa utflod, så alt normalt igjen, mandagen gikk jeg til legen (av andre grunner) og nevnte på blødningene, tok en GU når jeg først var der, og da var det et blodkar som hadde fått mildt press, men det er så mye som er ekstra følsomt i underlivet når man er gravid, så det hadde sprukket, stoppet fort og blø, enda det kom "en del" blod, da virket det jo som mye, men det var litt i et truseinnlegg. Alt vel med nr 4 her. Men en ting skal du være sikker på; OM det er starten av en SA, så er det IKKE pga dansingen i går. Da er det snakk om et foster som ikke er levedyktig, så kroppen støter det fra seg. Aktivitet i svangerskapet er ikke noe problem, så sant det ikke allerede er et høy risiko svangerskap pga helse hos mor. Anonymous poster hash: 1efc0...fd1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #18 Skrevet 6. september 2015 Høres ut som blødningen min, var 4 barnet, var på julebordet på jobben i uke 8, danset og hadde det gøy, kom hjem på natten, så oppdaget jeg at jeg blødde, blodet gikk over til rosa utflod, så alt normalt igjen, mandagen gikk jeg til legen (av andre grunner) og nevnte på blødningene, tok en GU når jeg først var der, og da var det et blodkar som hadde fått mildt press, men det er så mye som er ekstra følsomt i underlivet når man er gravid, så det hadde sprukket, stoppet fort og blø, enda det kom "en del" blod, da virket det jo som mye, men det var litt i et truseinnlegg.Alt vel med nr 4 her. Men en ting skal du være sikker på; OM det er starten av en SA, så er det IKKE pga dansingen i går. Da er det snakk om et foster som ikke er levedyktig, så kroppen støter det fra seg. Aktivitet i svangerskapet er ikke noe problem, så sant det ikke allerede er et høy risiko svangerskap pga helse hos mor. Anonymous poster hash: 1efc0...fd1 Man kan få en SA også pga tilstander hos mor, ikke alltid at det har med embryo/foster å gjøre. Når det er sagt så har dansingen din ikke noe å si! Du har ikke gjort noe galt. Håper det går bra! Anonymous poster hash: c1ce6...7d9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 Høres ut som blødningen min, var 4 barnet, var på julebordet på jobben i uke 8, danset og hadde det gøy, kom hjem på natten, så oppdaget jeg at jeg blødde, blodet gikk over til rosa utflod, så alt normalt igjen, mandagen gikk jeg til legen (av andre grunner) og nevnte på blødningene, tok en GU når jeg først var der, og da var det et blodkar som hadde fått mildt press, men det er så mye som er ekstra følsomt i underlivet når man er gravid, så det hadde sprukket, stoppet fort og blø, enda det kom "en del" blod, da virket det jo som mye, men det var litt i et truseinnlegg.Alt vel med nr 4 her. Men en ting skal du være sikker på; OM det er starten av en SA, så er det IKKE pga dansingen i går. Da er det snakk om et foster som ikke er levedyktig, så kroppen støter det fra seg. Aktivitet i svangerskapet er ikke noe problem, så sant det ikke allerede er et høy risiko svangerskap pga helse hos mor. Anonymous poster hash: 1efc0...fd1 Man kan få en SA også pga tilstander hos mor, ikke alltid at det har med embryo/foster å gjøre. Når det er sagt så har dansingen din ikke noe å si! Du har ikke gjort noe galt. Håper det går bra! Anonymous poster hash: c1ce6...7d9 Fullt klar over det, bare litt dårlig skrevet fra min side. Anonymous poster hash: 1efc0...fd1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #20 Skrevet 6. september 2015 Sluttet å blø nå... håper en SA er mer omfattende. Har en venninne som er gravid så hadde endelig en annen å dele erfaringer å gå tur med. Ringer legen I morgen og hører hva jeg bør gjøre Anonymous poster hash: 28606...5a8
SuperFries Skrevet 6. september 2015 #21 Skrevet 6. september 2015 Hvis det er SA, noe det ikke høres ut som, så ville det skjedd uansett. Man aborterer ikke pga dans, man aborterer fordi det er noe feil på fosteret eller med mor.
Iiiiik Skrevet 6. september 2015 #22 Skrevet 6. september 2015 Jeg har vært gravid seks ganger, har tre barn. To SA og en MA. Har blødd i begynnelsen av alle seks svangerskapene. SA medførte smerter og temmelig mye blod.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #23 Skrevet 6. september 2015 Herregud når du holder på sånn så kan du ikke forvente noe annet. Og når du i tillegg har nach på rommet så betyr det at du ikke tar det med ro og tar hensyn til graviditeten din. Da går det sånn og da kan du takke deg selv! Anonymous poster hash: 9fee1...d03
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #24 Skrevet 6. september 2015 Herregud når du holder på sånn så kan du ikke forvente noe annet. Og når du i tillegg har nach på rommet så betyr det at du ikke tar det med ro og tar hensyn til graviditeten din. Da går det sånn og da kan du takke deg selv! Anonymous poster hash: 9fee1...d03 Gå å hjem seg i en busk!! Gravide kvinner mister ikke pga aktivitet. Anonymous poster hash: dee13...287
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #25 Skrevet 6. september 2015 Nach var det fordi vi var så "uheldige" og fikk et hotellrom på 3 etasjer... hadde aldri vært Nach hadde jeg ikke måtte late som jeg var med på festen da jeg ikke ønsket å fortelle noe enda... Har ikke drukket alkohol bare sånn at det er sagt. Var med på festen og lurte alle med cola I drinkglass og alkoholfri hvitvin TAker for gode råd. Anonymous poster hash: 28606...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå