Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Jeg har termin om 15 uker og har begynt å grue meg til sex etter fødsel. Blir underlivet det samme? Ble det "vanlig" igjen for dere? Anonymous poster hash: ada81...824
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Kanskje ikke helt som før, men har heller ikke hatt nevneverdige problemer, ei heller gjort noe stor sak av det, bare aksepterer at sånn blir det når man velger å få barn. Født to ganger, både blitt klipt og revnet. Nr 3 er på vei, bekymrer meg ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 33d85...c6f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Dytt Anonymous poster hash: ada81...824
magica fra tryll Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Har født 6 barn og er ifølge gynekologen min så god som ny;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Her er det noenlunde likt også Født to barn, sydd begge gangene. Ventet noen uker med sex og det føles helt likt ut for meg. Mannen sier det er likt for han også. Anonymous poster hash: f84e6...cac
Roheryn Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Alt var som før etter første, og det ser lovende ut denne gangen også 😛 Men husk at det tar tid før alt er normalisert - det vil nok være litt flaggermustendenser en god stund.
Kanutten83 Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Har født 3 barn og fått beskjed om at sett bortifra et lite hvitt arr etter klipp, er det ingenting som tyder på at jeg har født 3 barn Har prøvd å være flink med knipeøvelsene da
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Alt er som før etter to fødsler. Et lite usynlig arr etter klipping, kan kjenne det med fingeren om man legger godviljen til Anonymous poster hash: 76662...9b6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 For meg er den eneste forskjellen etter to fødsler rent utseendemessig. Før fødsel var skjeden et bitte lite hull, nå er åpningen litt større. Men det er helt likt inni. Knipeøvelser er kjedelig, men for meg var det utrolig effektivt. Sex er minst like bra som før fødsel! Anonymous poster hash: c0fad...bf3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Det ble ikke det samme. Men helt ok. Anonymous poster hash: 02438...9fc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Har født to barn, men har vært elendig til å ta knipeøvelser. Jeg glemmer det bort, rett og slett. Ble klippet begge gangene (første klippet var stort, og var smertefullt i 3 måneder, andre klippet var lite og kjente ingenting til det etter et par uker). Andremann ble født for 3 måneder siden. Etter førstemann gikk det 6 måneder, så føltes alt akkurat som før mtp selve samleie. I starten var samleie litt sårt/ømt, og jeg hadde tendenser til luft i skjeden. Etter 6 måneder var alt som før, og mannen sier han ikke kan kjenne noen forskjell på før og etter (han synes jeg er trang). Med andremann så er ting ganske så på plass allerede, men musklene der nede er ikke så utholdende som de pleide. Dvs at har vi sex lenge/langt forspill, så blir jeg ikke like stram (det er lukket, men det er mindre motstand enn vanlig). Utenom det, så er alt så og si som før. Litt ømt i arret enda under sex, da. Gi meg et halvt-helt årstid, så tror jeg underlivet vil være så godt som tilbake til der det var.Hvis jeg kjenner etter med fingrene, tror jeg det har forandret seg innvendig. Jeg synes det kjennes ut som om jeg har "groper" innvendig, uten at hemmer sexlivet på noen som helst måte. Ser for meg at "gropene" ble til da det ble utvidet der under fødsel, og nå som det er lukket igjen, er det blitt til groper. Utseendemessig synes jeg det har forandret seg. Mannen vet ikke, jeg tror ikke han tenker noe over sånne ting, så han kan ikke si verken eller, men jeg tror det selv. Jeg synes det ser mer "sprengt" ut, litt mer åpent akkurat der åpningen er. Ikke selve åpningen, men at jeg rett og slett har fått større kjønnslepper der. Har vært hos både fastlege og gyn etter fødsel, og begge gangene har jeg fått høre at "det ser flott ut". Så ikke bekymre deg! Anonymous poster hash: 548cf...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå