Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Synes litt synd på meg selv... har vanligvis normale menssmerter, fungerer fint i hverdagen under mensen men ikke denne gangen. 😠 Huff! Magesmerter som føles som rier, vondt i hodet, kvalm, smerter nedover lårene og i bekkenet. Føler meg syk. Har spist 3 x 1000 mg paracet i går og i dag for å klare å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen.😰😞 teller ned timer til denne herligheten er ferdig! Rart at det plutselig blir så sterke smerter en gang og ikke ved hver mens? Andre som opplever det?😕😑 Anonymous poster hash: b6e9d...39b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Paracet fungerer dårlig på menssmerter. Bedre med Nsaid's. F eks Ibux, Voltarol el Naproxen(er gull for meg) Anonymous poster hash: d5b3b...968
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Paracet fungerer dårlig på menssmerter. Bedre med Nsaid's. F eks Ibux, Voltarol el Naproxen(er gull for meg) Anonymous poster hash: d5b3b...968 Takk for tipset. Tror jeg er tom for ibux men kanskje jeg har en voltarol liggende... *løperogsjekker* Anonymous poster hash: b6e9d...39b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Når du får hamstret medisiner, er det Naproxen som er mest effektivt av de reseptfrie. Gjerne i kombinasjon med Paracet. Om du har en legetime en gang, be om resept på Cataflam. Det er også et NSAID, men ekstremt mye mer effektivt enn de andre jeg har forsøkt. Greit å ha liggende. Anonymous poster hash: b8132...2a3
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Naproxen ja, som andre her skriver. Kjente nesten ikke menssmerter når jeg brukte det, og før jeg prøvde Naproxen var mensen helt uutholdelig. (etter fødsel har smertene forsvunnet helt). Anonymous poster hash: 19eb5...3fa
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Har hendt meg et par ganger når jeg har vært stresset. Hvis plagene vedvarer anbefaler jeg nattlysolje fra helsekosten. Ta dobbelt så mange kapsler som anbefalt de første 4-6 ukene. Fantastisk mot pms-plager Anonymous poster hash: 9347c...2ec
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Huffameg for en natt😱😣😧. Fikk så sinnsyke leddsmerter i tillegg til alt annet, vondt i anklene, knærne, skuldre, håndledd og nakke. 😔😔 I tillegg veldig vondt i bekkenet (kommer hver mens etter to svangerskap med kraftig bekkenløsning, blæh). Satt og lette gjennom medisinskuffen og fant en gammel Voltaren som hjalp. Heldigvis! Takk for gode tips! Skal hamstre medisiner til uken så jeg er klar til neste runde!😉😝🙈 Anonymous poster hash: b6e9d...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå