Gå til innhold

9-åring skal se Bølgen på kino.....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabo'n skulle ha med sønnen sin på 9 år på kino for å se Bølgen... Sønnen min ble spurt om å være med, men vi sa blankt nei! Det var sønnen som var her og spurte. Jeg har ikke snakket med pappa'n.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi se hva en 9 åring har å gjøre på en film med 15 års aldersgrense!! (Selv om jeg ikke har sett filmen) Sønnen min ble fornærmet, men jeg har forklart etter beste evne. Det er jo faktisk ikke lov!!

Men tror dere de slipper inn en 9 åring eller er de ikke så nøye på sånt?? Må si jeg håper de ble stoppet i døra.....

Anonymous poster hash: 77e86...df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan aldri tenke meg at de slipper ham inn.

Anonymous poster hash: 32093...6c5
Skrevet

Kommer litt an på hvor stor han er for alderen, men i Oslo ville han antagelig blitt stoppet. Kan vel være mer fleksibelt på småsteder, kanskje.

Det er ikke den verste filmen jeg kan tenke meg at folk lar småunger se, men absolutt ikke noe for en niåring.

Anonymous poster hash: e8082...919
Skrevet

Man må vel være fylt 12 og være i følge med en voksen for å slippe inn på en 15års film??

Anonymous poster hash: db0fb...e69

Skrevet

Håper ikke de slipper inn en 9-åring!

Greit nok at det ikke var den verste katastrofefilmen, mtp lik osv.

Men noen lik var det, og selve bølgen var ganske heftig!

Hadde aldri latt en 9-åring se den filmen!

Anonymous poster hash: 1fee8...da4

Skrevet

Vi hadde 5 åringen med på avatar.

Anonymous poster hash: 8b306...28c

Skrevet

Takk for svar! Denne gutten ser stor ut for alderen, så er redd han kommer inn... Men håper virkelig de sjekker! Det må jo være en grunn til at det er 15 års grense (og ikke 11! - da hadde det vært litt annerledes)

Det står klart på medietilsynet sine sider hva som er akseptabelt i forhold til hvilken aldersgrense, men jeg lurer veldig på om de følger det opp.... Jeg får vel høre det i morgen ☺

HI

Skrevet

Nabo'n skulle ha med sønnen sin på 9 år på kino for å se Bølgen... Sønnen min ble spurt om å være med, men vi sa blankt nei! Det var sønnen som var her og spurte. Jeg har ikke snakket med pappa'n.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi se hva en 9 åring har å gjøre på en film med 15 års aldersgrense!! (Selv om jeg ikke har sett filmen) Sønnen min ble fornærmet, men jeg har forklart etter beste evne. Det er jo faktisk ikke lov!!

Men tror dere de slipper inn en 9 åring eller er de ikke så nøye på sånt?? Må si jeg håper de ble stoppet i døra.....

synes det er hysterisk, sett filmen selv med mine gutter på 12 og 9 år,ingen problem

Anonymous poster hash: 934bf...f7d

Skrevet

Vi hadde 5 åringen med på avatar.

Anonymous poster hash: 8b306...28c

Dette håper jeg er kødd...

Anonymous poster hash: f873b...14e

Skrevet

Bølgen er jo dritskummel!

Anonymous poster hash: dfc6a...844

Skrevet

Jeg er sikkert litt farget av at jeg bor der bølgen vil treffe, men jeg hadde ALDRI latt min 9åring se filmen. Angrer på at jeg så den selv også, men igjen, mulig jeg er litt inhabil.

Anonymous poster hash: d3a16...704

Skrevet

Etter å ha sett filmen så ville jeg aldri anbefalt noen å ta med seg en 9 åring å se den.

Jeg kjenner jeg ble uvel etter å ha sett den, og hadde jeg bodd i områdene der bølgen kommer til å treffe så hadde jeg sterkt vurdert å flytte nå etter å ha sett denne filmen. ;)

Filmen var veldig spennende, man satt liksom på nåler omtrent hele tiden og der er mange scener som ikke egner seg for små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...