Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Er Ergo så mye bedre for både mor og barn? Og hvorfor er det slik? Anonymous poster hash: 0deb1...906
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 I en Ergo så sitter de mer, mens i en bjørn henger de.. Mulig de har blitt bedre med årene, men den gamle modellen er slik.. Med en ergo så fordeler du vekten på hoften, og du har selene som en sekk.. På en Bjørn så har du selene kun over skuldrene, og får vekten der.. Lite god å gå med.. Anonymous poster hash: 0771e...622
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 I en Ergo så sitter de mer, mens i en bjørn henger de.. Mulig de har blitt bedre med årene, men den gamle modellen er slik.. Med en ergo så fordeler du vekten på hoften, og du har selene som en sekk.. På en Bjørn så har du selene kun over skuldrene, og får vekten der.. Lite god å gå med.. Anonymous poster hash: 0771e...622 Babybjørn har flere ergonomiske seler nå. Og i tester kommer de ikke særlig dårligere ut enn Ergo og lignende. Anonymous poster hash: 205ee...571
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 De kan ikke sammenlignes! Hundre ganger bedre komfort for både mor og barn når man bruker Ergobaby. Anonymous poster hash: ee3c4...b3e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 De kan ikke sammenlignes! Hundre ganger bedre komfort for både mor og barn når man bruker Ergobaby. Anonymous poster hash: ee3c4...b3e Har du prøvd alle Babybjørn selene? Anonymous poster hash: 205ee...571
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Den gamle babybjørn selen (tror den heter original) er ikke bra verken for mor og barn, og da særlig for hoftene til babyen. I en ergobaby sitter barnet ergonomisk riktig, og vekten er også fordelt bedre på den som bærer. Den nye babybjørn (one?) er blitt bedre på begge disse punktene tror jeg, så den kan sikkert være like god som ergobaby. Anonymous poster hash: 29ff8...b42
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Ok. Takk for svar. Min BabyBjørn har ryggplate, men ikke hoftebelte. Tung på skuldrene ved lengre turer. Har også Meitai, Mobywrap og Babasling. Men ungen trives ikke i disse. Sitter greit mage mot mage i BB, henger ikke så mye som de gjør forovervendt. Siden ergoen ersåpass dyr lurer jeg på å selge unna noe av det andre. Noen som har erfaring med finn.no?lett å få solgt noe? Evt salgsside på Facebook? HI Anonymous poster hash: 0deb1...906
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #8 Skrevet 5. september 2015 Var nettopp test på bæreselene i adressa.no, bare å søke på ergobaby. Anonymous poster hash: fe030...ada
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #9 Skrevet 5. september 2015 Ok. Takk for svar. Min BabyBjørn har ryggplate, men ikke hoftebelte. Tung på skuldrene ved lengre turer. Har også Meitai, Mobywrap og Babasling. Men ungen trives ikke i disse. Sitter greit mage mot mage i BB, henger ikke så mye som de gjør forovervendt. Siden ergoen ersåpass dyr lurer jeg på å selge unna noe av det andre. Noen som har erfaring med finn.no?lett å få solgt noe? Evt salgsside på Facebook? HI Anonymous poster hash: 0deb1...906 Mitt inntrykk er at det er vanskelig å få solgt bæreseler, hvertfall på de kjøp/salg sidene på Facebook jeg er med i. De fleste vil ha Ergobaby og da helst 360, de går fort unna. Anonymous poster hash: 205ee...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå