Gå til innhold

Sitter og ser go'kveld norge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det liksom synd på Sølje Bergman?

Jeg blir gal av henne....

Anonymous poster hash: acc01...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Jeg ligger heldigvis i sengen min, så ser ikke på, men at det god kveld Norge vinkler i favør av Sølje kommer vel ikke akkurat som en overraskelse? Sølje og Dorte er jo som fisi ut av samme rompehull.

Skrevet

Hvem og hva er greia med henne da?

Anonymous poster hash: 9d51d...1d9

Skrevet

Hvem og hva er greia med henne da?

Anonymous poster hash: 9d51d...1d9

Hun er jo anti-vaksine de lux!!

Anonymous poster hash: d043a...6ce

Skrevet

Haha. Jeg ligger heldigvis i sengen min, så ser ikke på, men at det god kveld Norge vinkler i favør av Sølje kommer vel ikke akkurat som en overraskelse? Sølje og Dorte er jo som fisi ut av samme rompehull.

Haha!

Anonymous poster hash: aee5a...4bf

Skrevet

Så det jeg og. Villbringebær sin kommentar og nick kom på tv, rene kjendisen hun nå.

Anonymous poster hash: 6fa33...d5f
Skrevet

Så det jeg og. Villbringebær sin kommentar og nick kom på tv, rene kjendisen hun nå.

Hvilken kommentar?

Anonymous poster hash: 21b55...184

Skrevet

Hvilken kommentar?

Hvilken kommentar?

De snakket om all hetsen Sølje Bergmann hadde fått på nettet, og slengte med noen screenshots fra diverse nettsteder. Kommentaren var noe ala "Noen burde sendt barnevernet på den kjerringa der!", ish.

Skrevet

Huff. Man burde holde seg for god til å snakke stygt om noen på nett. Meeeeen, hun uttaler seg som hun har studert i 10 år og er en seriøs forsker. Så er hun en middelmådig skuespiller med vett deretter.

Hun har jo bare master i Google.

Anonymous poster hash: 4a1c0...2fb

Skrevet

Media burde sensurere henne. Hun er jo ikke bare til fare for seg og sine, men andre som kjøper den uopplyste propagandaen hennes. Når hun påståt at sykdommer er naturlige, og da burde kroppen ordne opp selv, bør hun jo også være motstander av å behandle kreft med cellegift og ignorert å vaksinere deg mot ebola (hvis det blir en vaksine mot det i fremtiden). Ingen mennesker bør trues til å tie, men ikke alle bør få den oppmerksomheten hun har fått, når det som sies er helt hinsides. 

Anonymous poster hash: ac4b0...ada
Skrevet

Jeg syns det er artig at hun røyker, også ved siden av barna sine ute på gata. Litt ironisk

Anonymous poster hash: 4f4e8...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...