Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør ikke Google av erfaring, så spør heller her inne. Begynte å få disse smertene i dag, tidlig kveld. Har veldig vondt på høyresiden nederst ved hofta. Det verker veldig, og blir verre når jeg beveger meg.

Anonymous poster hash: 5cbd3...84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning?

Anonymous poster hash: d2eaf...cb9

Skrevet

Bekkenløsning?

Anonymous poster hash: d2eaf...cb9

Er ikke gravid... Og har hatt bekkenløsning når jeg var gravid, og det er ulik smerte.. Men takk for Svar

Skrevet

Er ikke på selve hofta, men i området over hofta.

Skrevet

Blindtarmbetennelse?

Anonymous poster hash: ae44d...33d

Skrevet

Luftsmerter eller forstoppelse kan også gi slike smerter, men går det ikke over/blir værre i det neste døgnet er det greit å kontakte helsepersonell tenker jeg :-)

Anonymous poster hash: 946c2...06d

Skrevet

Forstrukket psoas?

Anonymous poster hash: 78d6f...882

Skrevet

Det er virkelig helt umulig å si. Du skriver ikke om det er foran eller bak på kroppen en gang. Har du feber? Føler du deg syk ellers? Er det stikkende smerter? Hvor er du i menssyklusen din? Om du trykker på stedet og slipper brått, er det vondt/vondere?

Du kan ha forstrukket en muskel, fått en liten infeksjon, ha hovne lymfekjertler pga en infeksjon et helt annet sted i kroppen (en liten halsbetennelse e.l. for eksempel), du kan ha blindtarmbetennelse (men der begynner normalt smertene på venstre side før de flytter seg), det kan være relatert til eggstokken - f.eks en liten cyste som klemmer på noe, svangerskap utenfor livmoren... you name it.

Antagelig ikke farlig, men om smertene blir for voldsomme eller du får feber i tillegg kontakter du legevakt. God bedring!

Anonymous poster hash: 68066...ddf
Skrevet

Det er virkelig helt umulig å si. Du skriver ikke om det er foran eller bak på kroppen en gang. Har du feber? Føler du deg syk ellers? Er det stikkende smerter? Hvor er du i menssyklusen din? Om du trykker på stedet og slipper brått, er det vondt/vondere?

Du kan ha forstrukket en muskel, fått en liten infeksjon, ha hovne lymfekjertler pga en infeksjon et helt annet sted i kroppen (en liten halsbetennelse e.l. for eksempel), du kan ha blindtarmbetennelse (men der begynner normalt smertene på venstre side før de flytter seg), det kan være relatert til eggstokken - f.eks en liten cyste som klemmer på noe, svangerskap utenfor livmoren... you name it.

Antagelig ikke farlig, men om smertene blir for voldsomme eller du får feber i tillegg kontakter du legevakt. God bedring!

Anonymous poster hash: 68066...ddf

Beklager, ser jeg mangler å ha skrevet ting. Er vel litt borte i smerten her...

Nederst på mage-siden. Ved hofta.

Føler meg ikke særlig syk ellers, sett bort i fra at jeg er litt svimmel. Har ikke feber. Det verker veldig, men smerten er dempet så lenge jeg ligger. Klarer nesten ikke reise meg..

Takk for svar. Begynner å bli smått bekymret her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...