Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Jeg fødte mitt siste barn for seks mnd siden. Var mye svimmel under svangerskapet, men trodde det var svangerskapsrelatert. Det har stort sett gått greit etter fødselen, men de siste par ukene har det tatt seg kraftig opp. Det er ikke sånn svartne-for-øynene-svimmel, mer svingstang, sol om jeg er permanent småbrisen på tivoli. Jeg er frisk som en fisk, alle prøver under svangerskapet har vært fine. Litt lavt blodtrykk (90-100/70-80), men det har jeg alltid hatt. Noen som kjenner seg igjen? Må jo sette sjøben i egen stue her Anonymous poster hash: 2f421...8b7
LME1001 Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Har du flydd i løpet av denne perioden du snakker om? Ev. båt? Noen ytterst få kan få trøbbel med balansenervene veldig lang tid i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Jeg tenker krystallsyken eller virus på balansenerven. Høres vel mest ut som sistnevnte, men håper det er krystallsyken du har for den er lettere å bli kvitt. Kom deg til legen, så finner han det ut med noen enkle undersøkelser Anonymous poster hash: 5de97...db1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Krystallsyken kanskje. Jeg har hatt det og det føltes som jeg konstant satt i en karusell. Hvis du googler "krystallsyke øvelser" får du noen vridningsøvelser med hodet. Ihvertfall verdt et forsøk 😊 Jeg ble helt kvitt svimmelheten etter et par dager! Anonymous poster hash: 3bf1a...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå