Gå til innhold

hva nå, rare signaler :-?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har hatt p-stav i 3 år men tok den ut for litt over 3 mnd siden, og jeg å kjæresten har pratet mye om dette med barn.

Kjøpte clearblue eggløsnings test tok første testen 25.August da den viste lav fertilitet, ventet to dager (27 aug) og da blinket den og smilte som viser at det var høy fertilitet men ikke maksimalt. Super glad for å vite at syklus var på vei tilbake etter skrekk historier om folk som har ventet opp til fler år før den kommer tilbake.

tisstet på pinne di neste 3 dagene og den viste fortsatt høy fertilitet men når jeg skulle tørke meg kom det lyst blod, tenkte dette var pga mye sex ettersom samleie er en del av hverdagen :) di neste 4 dagene er det veldig varierende med mengde blod men måtte kun bytte tampong/bind 1-2 ganger om dagen noe som ikke var stor nødvendihet for ikke mye blod, men for hygiene. 

(mens før jeg satt i pstav kunne vare fra 7-10 dager og måtte bytte tampong 4-7 ganger bare om dagen og 1-2 ganger om natt)

2. sep var det nesten ikke noe blod kun litt, mens 3. sep har jeg ikke blødd noe mere, har ikke vært brunt blod, eller veldig mørkt uten om 1 tampong men det var ikke mye. Sïtter også nå¨med en ny eggtest som ble tatt idag tidlig og den smiler og blinker som den har gjort hverdag fra 27.aug-5.sep.

Er dette normalt eller? clearblue er jo 99%+ sikker, så veldig usikker hva nå. :)

undrende jente 18 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok første eggtest 25 august og da viste den bare lav altså ingen fertilitet. jeg ventet så til 27. aug og da blinket den. 

samme den 28.-30. august også kom en minimal blødning, men testen viste fortsatt høy fertilitet. så også fra første lille blødning(Jeg blødde ikke mere 30. august etter testen)

fra 31. august - 03. september så hadde jeg disse små blødningene litt av og på, og tisset også på pinnen hver dag pga står du skal tisse dagen etter fra den viser dette blinkende smile fjeset

Tisset ikke på pinnen på fredag 04.sep men på lørdag 05. sep og den blinket da å men det jo ikke kommet noe mere blødning etter da 03. september

Syklus vil jeg tro eller... noen som vet :)?

Skrevet

Det at EL testen fortsetter å være positiv er ofte ett typisk tegn på graviditet. Det forklarer også blødningene som kan høres ut som festeblødning.

Jeg ville absolutt tatt en graviditetstest om jeg var deg :)

Anonymous poster hash: cdd35...378

Skrevet

Det at EL testen fortsetter å være positiv er ofte ett typisk tegn på graviditet. Det forklarer også blødningene som kan høres ut som festeblødning.

Jeg ville absolutt tatt en graviditetstest om jeg var deg :)

Anonymous poster hash: cdd35...378

Heii, sitter å smiler her det er det vi har tenk også men alltid greit å høre med andre som kanskje har erfaring o.l. 

vi tenkte oss kanskje å kjøpe test idag(krysser fingrene, samboer fyller år så det hadde jo vert en fin gave å gi :D

tusen takk for oppmuntrende svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...