Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Mannen er skikkelig sint på meg i dag. Kalt meg både det ene og det andre, og nå sitter han på tvstua og furter. Jeg var på do, plutselig hører jeg et sint rop fra minstemann, han kommer løpende og hamrer i dodøra med en eller annen leke. Han hadde vært uheldig og tisset på seg på stua. Etter en liten stund kommer mannen, får høre hva som har skjedd og så sier han til minstemann: stakkar! Gadd ikke mamma hjelpe deg" og så tok han med seg mini og stelte han. Hvordan hadde dere reagert på dette? Anonymous poster hash: 0ffca...3aa
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Jeg hadde gitt beskjed om at jeg ikke ønsket å være i et forhold med en mann som furter som en liten unge. Og så hadde jeg gitt klar beskjed om at han får oppføre seg som en voksen rundt barna. Å dra barna inn i sin egen konflikt er barnslig av ham, lite modent, og det er også så fundamentalt galt av ham mtp. at han skaper fronter i hjemmet mellom deg og ham og får barna til å få skyldfølelse. Ikke at det betyr noe, men hvorfor i all verden furter en voksen mann en hel dag? Om dette er noe som skjer hos dere, da hadde jeg dratt ham med på fvk asap! Anonymous poster hash: 0010c...36c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Hvis han i tillegg kaller deg det ene og det andre ... Huff, at du gidder! Anonymous poster hash: 7f5d7...87c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Mannen er skikkelig sint på meg i dag. Kalt meg både det ene og det andre, og nå sitter han på tvstua og furter. Jeg var på do, plutselig hører jeg et sint rop fra minstemann, han kommer løpende og hamrer i dodøra med en eller annen leke. Han hadde vært uheldig og tisset på seg på stua. Etter en liten stund kommer mannen, får høre hva som har skjedd og så sier han til minstemann: stakkar! Gadd ikke mamma hjelpe deg" og så tok han med seg mini og stelte han. Hvordan hadde dere reagert på dette? Anonymous poster hash: 0ffca...3aa Han har kanskje mannsen... Ikke tull; menn kan også ha dårlige dager. Hvis dette ikke er normalen, la ham furte litt. Går fortere over hvis de får være litt i fred Anonymous poster hash: 815e9...3b2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Vel, min far er 55 år og gutter verre enn en unge når han blir sinna. Da utfører han "silent treatment" i så mange dager han klarer. Gjerne 4-5 dager. Han snakker hverken til kone, barn eller barnebarn da. "Det er bare slik han er", sier min mor. Jeg finner meg i alle fall ikke i det. Han får ta seg sammen når han blir sint. (Dette er heldigvis sjeldent) i tillegg spiser han så lite han overhodet klarer for å gi min mor dårlig samvittighet. Det er utrolig nok slik at han er verdens snilleste og omsorgsfulle mann når han ikke furter slik, som er ca 2 ganger i halvåret. Nei, bli sint, si fra, prat om det og bli ferdig! Anonymous poster hash: e97d4...a19
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Vel, min far er 55 år og gutter verre enn en unge når han blir sinna. Da utfører han "silent treatment" i så mange dager han klarer. Gjerne 4-5 dager. Han snakker hverken til kone, barn eller barnebarn da. "Det er bare slik han er", sier min mor. Jeg finner meg i alle fall ikke i det. Han får ta seg sammen når han blir sint. (Dette er heldigvis sjeldent) i tillegg spiser han så lite han overhodet klarer for å gi min mor dårlig samvittighet. Det er utrolig nok slik at han er verdens snilleste og omsorgsfulle mann når han ikke furter slik, som er ca 2 ganger i halvåret. Nei, bli sint, si fra, prat om det og bli ferdig! Anonymous poster hash: e97d4...a19 Beklager, men nå måtte jeg le Finnes det voksne folk som holder på slik da? Til Hi; Det er vanskelig å si, for hvorfor var han sur på deg i utgangspunktet da? Jeg mener, har du vært utro med søsteren hans eller har du forsømt husvasken? Vesentlige forskjeller her. Anonymous poster hash: e70af...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå