Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Fornøyd? Her har jeg fått knust så mye i det siste, så må kjøpe noe nytt. Trenger inspirasjon/forslag. Anonymous poster hash: fe743...7bc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Ikke noe spesiellt merke/type. Kjøpte billige hvite tallerkner fra ikea. ( 7 kr stykket) fungerer helt fint. Mulig det er derfor vi har mye penger siden vi ikke kjøper oss fancye serviser😜😂😂😂 Anonymous poster hash: 837e9...7e6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Nettopp begynt å samle på Le Creuset. http://www.lecreuset.no/Tallerkener-no.aspx#.Vesg6a2LWSc http://www.lecreuset.no/Krus-rette-sider-no.aspx#.VeshJ62LWSc Samt jumbokopper: https://www.kitchn.no/nettbutikk/dekketoy/glass-krus/kopper-og-krus/91007240256000/ Har kjøpt på Kitchn og brukt rabattkupong fra Brelettpakken, men nå har de tilbud uansett(25% tror jeg det var) Anonymous poster hash: 6d17f...1ae
Brennheite Badeand Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Har Hvit Lilje, perfect home., Er superfornøyd.,
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Vi har Höganäs i tallerkner, og synes det er bra! Ligner på Iittala sitt. Synes forsåvidt Ikea Dinera er fint Anonymous poster hash: 8aee3...124
Stridsmøy Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Rosendahl grand cru har vi. Funker like bra til hverdag, jul og fest. Siden serien er helt nøytal går det til alt, all pynt passer til.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #8 Skrevet 5. september 2015 Ikke noe spesiellt merke/type. Kjøpte billige hvite tallerkner fra ikea. ( 7 kr stykket) fungerer helt fint. Mulig det er derfor vi har mye penger siden vi ikke kjøper oss fancye serviser😜😂😂😂 Anonymous poster hash: 837e9...7e6 Bor maaange mil unna nærmeste ikea. Og familieøkonomien tåler fint at jeg kjøper et ordentlig servise for første gang på 20 år... Anonymous poster hash: fe743...7bc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #9 Skrevet 5. september 2015 Noe enkelt hvitt fra Arabia som jeg har hatt i mange år. Tror frokostkoppene er 24h og middagserviset heter arctica... Anbefaler ellers å sjekke bruktmarkedet hvis du er ute etter noe fint som ikke alle har. Figgjo laget mye fint på 60-tallet. Selv har jeg servicet smørblomst, og gul Sissel. Ulempen er at mange begynner å få øynene opp for alt dette, og at prisene begynner å bli høye, selv om det er brukt. Sjekk ut på finn! Anonymous poster hash: 54be2...0f3
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #10 Skrevet 5. september 2015 Iittala Teema Anonymous poster hash: b948f...3f4
Optatium Skrevet 5. september 2015 #11 Skrevet 5. september 2015 Denby Heritage Orchard. Flott servise i keramikk som tåler en støyt☺️
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #12 Skrevet 5. september 2015 Ikea 365. Anonymous poster hash: 8c37e...263
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #13 Skrevet 5. september 2015 Denby Heritage Orchard. Flott servise i keramikk som tåler en støyt☺️ Lekkert, men litt vanskelig å få tak i? Anonymous poster hash: fe743...7bc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #14 Skrevet 5. september 2015 Nettopp begynt å samle på Le Creuset. http://www.lecreuset.no/Tallerkener-no.aspx#.Vesg6a2LWSc http://www.lecreuset.no/Krus-rette-sider-no.aspx#.VeshJ62LWSc Samt jumbokopper: https://www.kitchn.no/nettbutikk/dekketoy/glass-krus/kopper-og-krus/91007240256000/ Har kjøpt på Kitchn og brukt rabattkupong fra Brelettpakken, men nå har de tilbud uansett(25% tror jeg det var) Anonymous poster hash: 6d17f...1ae Er på lista. Men litt redd for at det skal bli streker/merker etter bestikk. Anonymous poster hash: fe743...7bc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #15 Skrevet 5. september 2015 Porsgrunn Porselen "Tid" Anonymous poster hash: 675db...397
Gjest Gul stjerne Skrevet 5. september 2015 #16 Skrevet 5. september 2015 Hadde lenge de trasige hvite fra Ikea, før jeg forstod at det er mye mer koselig med det gamle, vakre servicet jeg kjøpte på loppis.
*Miss Marple* Skrevet 5. september 2015 #17 Skrevet 5. september 2015 Hvite fat og krus fra Black design, faktisk. Knallgod kvalitet, har kun fått et lite skår i en tallerk på sikkert 5-6 år. Middagservise har jeg fra ikea365. Helt Ok det også. Men nå er jeg litt lei av å ha alt helhvitt og har begynt å se etter noe nytt. Liker veldig godt Lotus av Lucie Kaas, begynner kanskje å samle på det snart.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #18 Skrevet 5. september 2015 Noe enkelt hvitt fra Arabia som jeg har hatt i mange år. Tror frokostkoppene er 24h og middagserviset heter arctica... Anbefaler ellers å sjekke bruktmarkedet hvis du er ute etter noe fint som ikke alle har. Figgjo laget mye fint på 60-tallet. Selv har jeg servicet smørblomst, og gul Sissel. Ulempen er at mange begynner å få øynene opp for alt dette, og at prisene begynner å bli høye, selv om det er brukt. Sjekk ut på finn! Anonymous poster hash: 54be2...0f3 Vi har også 24H fra Arabia, hatt/samlet i 13 år. Kjempefornøyd - tidløst, enkelt design. Lett å variere og tilpasse bordpynten😉 Anonymous poster hash: 19079...706
Direkte Skrevet 5. september 2015 #19 Skrevet 5. september 2015 Denby Heritage Orchard. Flott servise i keramikk som tåler en støyt☺️ Lekkert, men litt vanskelig å få tak i? Anonymous poster hash: fe743...7bc Tilbords har http://www.tilbords.no/heritage-orchard-1091.html
Gjest Skrevet 5. september 2015 #20 Skrevet 5. september 2015 Noe crap i fra IKEA, siden det stadig knuses ! Ser dessverre ikke poenget med å samle på dillemerker når det skal brukes som fokost / middagservice i det daglige
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 5. september 2015 #21 Skrevet 5. september 2015 Grand cru her. Full i striper.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #22 Skrevet 5. september 2015 Her har vi Arv fra Ikea, halvt om halvt med rosa og grått. Det rosa er fullt av striper, men det er bestikket sin feil, ikke setviset. Svigers har det samme i hvitt og det er helt stripefritt Anonymous poster hash: fff0c...eb4
Optatium Skrevet 5. september 2015 #23 Skrevet 5. september 2015 (endret) Denby Heritage Orchard. Flott servise i keramikk som tåler en støyt☺️Lekkert, men litt vanskelig å få tak i? Anonymous poster hash: fe743...7bc Selges på den lokale Tilbords☺️ Veldig fornøyd! Slitesterkt og solid👍🏼 Byttet forøvrig fra rosendahl Grand cru. Maks misfornøyd, striper og krakkeleringer overalt, elendige greier. Fikk byttet inn alt, noe opp til 4 pr gammelt, og fikk ta meg igjen noe annet. Veldig fin service fra Tilbords☺️ Endret 5. september 2015 av Optatium
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #24 Skrevet 5. september 2015 Denby Heritage Orchard. Flott servise i keramikk som tåler en støyt☺️Lekkert, men litt vanskelig å få tak i? Anonymous poster hash: fe743...7bc Selges på den lokale Tilbords☺️ Veldig fornøyd! Slitesterkt og solid👍🏼 Byttet forøvrig fra rosendahl Grand cru. Maks misfornøyd, striper og krakkeleringer overalt, elendige greier. Fikk byttet inn alt, noe opp til 4 pr gammelt, og fikk ta meg igjen noe annet. Veldig fin service fra Tilbords☺️ Takker, får ta meg en tur på Til bords. Ser også litt på Origo fra Iittala. Vil helst ikke ha noe hvitt, lei av at alt er hvitt. Anonymous poster hash: fe743...7bc
☆☆☆ Skrevet 5. september 2015 #25 Skrevet 5. september 2015 Har Rosendahl Tasty. Eit heilt ok servise, kvitt men med litt mønster i porselenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå