Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Har nå i tre dager hatt tett og rennende nese, vondt i hodet, vondt nedover på utsiden av halsen og nakken, vondt i albuer, håndledd, hofter, knær og ankler. Føles med andre ord som om jeg har feber. Men det har jeg altså ikke 😳 Er skikkelig sliten og lurer veldig på hva som feiler meg 😳 Burde jeg bare hvile? Virusinfeksjon? Mulig uten feber? Dumt å løpe før jeg ikke merker noe jeg kroppen? Er det mulig med sykdomsfølelse når man er fryktelig sliten?? Vanskelig å være hjemme fra jobb som syk når man ikke har feber... Anonymous poster hash: 99fdb...b54
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Ta en tur til legen, få tatt noen prøver, målt crp... Så får du se om de finner ut noe der Anonymous poster hash: 01ee8...a44
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Høres ut som venninna mi, det var borelia. Nå er hun igang med sin andre av tre uker med antibiotika. Men det kan jo være så mangt, ville tatt turen til lege på mandag. Anonymous poster hash: 3adc5...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå