Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Vi har vel mere enn nok ? Hva flykter de i grunn fra ? Syns Norge heller skal bruke penger på alle di Tusen menneskene som er fattig i Norge ! Anonymous poster hash: dfa29...fb4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 nei vi må ta imot og stå likt med oss. Slik at vi ikkje får pensjonen, Nav, skuler, erldresenter og etc. Oljepengane varer evigt her veit du. Anonymous poster hash: 79fc9...591
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Enig med deg, Hi! Anonymous poster hash: 69d19...65c
*Miss Marple* Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Hva flykter de i grunn fra??? Er du seriøs?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Vi har vel mere enn nok ? Hva flykter de i grunn fra ? Syns Norge heller skal bruke penger på alle di Tusen menneskene som er fattig i Norge ! Anonymous poster hash: dfa29...fb4 [/quot Vet du hva? Jeg NEKTER å tro at du er seriøs!! Men jeg vet ikke hva dom er verst, at du tuller med denne katastrofen, eller at du faktisk mener det du skriver!! Anonymous poster hash: c8838...b76
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Tror og håper at det er samme person som starter disse trådene. Anonymous poster hash: dc3d0...070
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Tja.. er åpen for å ta imot barn, og barnefamilier, men disse hordene med muslimske menn vil jeg ikke ha inn i landet. Anonymous poster hash: ad6a4...5db
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #8 Skrevet 5. september 2015 Godt å se at vi et flere Anonymous poster hash: dfa29...fb4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #9 Skrevet 5. september 2015 Vi er helt klart veldig mange som er enig med deg. Anonymous poster hash: a22c3...3f7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #10 Skrevet 5. september 2015 Hva flykter de i grunn fra??? Er du seriøs? ja Ja jeg er seriøs!! Ikke satt meg inn i hvorfor bryr meg ikke.. mine penger får di ikke Anonymous poster hash: dfa29...fb4
*Miss Marple* Skrevet 5. september 2015 #11 Skrevet 5. september 2015 Hva flykter de i grunn fra??? Er du seriøs?jaJa jeg er seriøs!! Ikke satt meg inn i hvorfor bryr meg ikke.. mine penger får di ikkeAnonymous poster hash: dfa29...fb4 OK. Det er sikkert like greit.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #12 Skrevet 5. september 2015 Vi er helt klart veldig mange som er enig med deg. Anonymous poster hash: a22c3...3f7 Høres ut som ironi. Men er du enig er det bra.. lurer på å stemme frp.. Anonymous poster hash: dfa29...fb4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #13 Skrevet 5. september 2015 Vi har vel mere enn nok ? Hva flykter de i grunn fra ? Syns Norge heller skal bruke penger på alle di Tusen menneskene som er fattig i Norge ! Anonymous poster hash: dfa29...fb4 Burde de ikke heller bruke pengene på skolevesenet? Det har jo, i ditt tilfelle, sviktet fullstendig. Anonymous poster hash: 0d956...08f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #14 Skrevet 5. september 2015 Mange utdannede som kommer fra Syria. Kanskje du kan lære noe av dem, HI? Du virker ikke særlig utdannet dessverre. Anonymous poster hash: dc3d0...070
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #15 Skrevet 5. september 2015 Hva flykter de i grunn fra??? Er du seriøs?jaJa jeg er seriøs!! Ikke satt meg inn i hvorfor bryr meg ikke.. mine penger får di ikkeAnonymous poster hash: dfa29...fb4 Vel, dine penger kommer de nok ikke og tar. Dine penger dekker helt andre ting. F. eks lønnen til en eller annen departementsdust fra FrP som lager video om hvilken brillefin jobb de gjør. Feeling better? Anonymous poster hash: 6b6d4...746
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #16 Skrevet 5. september 2015 Vi må hjelpe det vi kan,men samtidig ikke stikke under en stol at dette er mennesker som har opplevd mye vondt,Mange sliter med traumer.. Dette vil koste samfunnet vårt dyrt,men vi har råd. Vi har også råd til skole, helse osv til både de og oss som er herfra. Anonymous poster hash: 7704d...a6d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #17 Skrevet 5. september 2015 Ganske tydelig at det er en venstrevridd som utgir seg som en mindre intelligent innvandrerfiendtlig. Når det er sagt; nei, jeg vil ikke ha dem her. Hadde gladelig tatt imot europeere, men ikke ikke-vestlige. Anonymous poster hash: a6c9a...0a3
Jordbærblomst Skrevet 5. september 2015 #18 Skrevet 5. september 2015 Jeg er villig til å gi en hånd til enhver person som trenger det. Spiller ingen rolle om det er en person foran meg på gaten som faller, og som trenger en hånd til å komme opp. Eller om det er en mann som flykter fra krig på andre siden av jorden. Når man står foran hjelpeløse mennesker som trygler om hjelp, så åpner man armene og spør "Hva kan jeg gjøre for deg?" Punktum!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #19 Skrevet 5. september 2015 Jeg er veldig for å ta inn krigsrammede kvinner, barn og barnefamilier. Økonomiske flyktninger er jeg ikke for å ta inn. Jeg vet jeg er heldig som er født i Norge, men jeg ønsker også å opprettholde velferdsstaten på linje med den vi har i dag. Det går ikke om vi skal ta inn mange tusen flyktninger i tillegg til de vi allerede tar inn. Anonymous poster hash: 66eb3...bcb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #20 Skrevet 5. september 2015 Ville du virkelig satt mann og barn i en overfylt gummibåt og seilt over Middelhavet om du kunne la være? Det er ofte fornuftig å sette deg inn i hvordan ting er før du uttaler deg. Du kan google bilder fra f.eks kobani og se om du fortsatt ikke skjønner hva de flykter fra. Anonymous poster hash: 0a07b...610
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #21 Skrevet 5. september 2015 Jeg er veldig for å ta inn krigsrammede kvinner, barn og barnefamilier. Økonomiske flyktninger er jeg ikke for å ta inn. Jeg vet jeg er heldig som er født i Norge, men jeg ønsker også å opprettholde velferdsstaten på linje med den vi har i dag. Det går ikke om vi skal ta inn mange tusen flyktninger i tillegg til de vi allerede tar inn. Anonymous poster hash: 66eb3...bcb Så fint at du vil ta inn krigsrammede! Du vet vel at det finnes mange millioner krigsrammede syrere på flukt, men du vil altså ta inn noen hundre av disse? Ja, ja, det monner vel litt det og. Resten får klare seg selv, så lenge du ikke merker noe til det er det liksom greit? Anonymous poster hash: 251a3...74f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #22 Skrevet 5. september 2015 Jeg vil ikke ha de hit. Anonymous poster hash: df3e8...714
frk Nilsen Skrevet 5. september 2015 #23 Skrevet 5. september 2015 Trodde ikke Tybrig Gjedde var på et mammaforum, men så feil kan man ta! https://www.facebook.com/video.php?v=1031002436950280&pnref=storySe denne og gjerne flere enkle, men geniale forklaringer fra Hans Rosling
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #24 Skrevet 5. september 2015 Kan godt ta i mot flere flyktninger, men ikke før det foreligger en plan for hvordan de skal leve her. De må ikke bare stues inn på div. mottak og bli værende der i årevis uten at det skjer noe. Slik er det mange som har det i dag. Og hvis de skal bli værende i Norge, må de også bli med å bidra til fellesskapet og ikke bare leve på Nav. Og ja, det kravet bør stilles til veldig mange etniske nordmenn og. Anonymous poster hash: 68080...967
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #25 Skrevet 5. september 2015 Selvsagt vil jeg ikke ha flyktninger. Det er fryktelig at noen har noe å flykte fra. Det er ikke ideelt for noen. Men vi må da ta imot så mange vi kan. Det er jo det eneste vi mennesker har igjen av gode egenskaper: empati og sympati for hverandre. Vi ødelegger jo stort sett alt mulig... Anonymous poster hash: df164...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå