Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere ventet på en mann?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er I et forhold, men sier han er på vei ut. Han sier han er hodestups i meg og vil bare ha meg, og han gleder seg vilt til det blir en realitet..

Vi treffes ikke, snakker kun sammen av og til. For han vil ikke være utro, og jeg vil ikke være en elskerinne..

Nå har han styrt på i ca 6 mnd, men kjæresten hans slår seg helt vrang, truer med selvmord og slikt, så han er fremdeles sammen med henne. Jeg har gitt opp og har sagt det til han, men da blir han helt fortvilet og ber meg vente..

Anonymous poster hash: 34f8d...a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke ventet i det hele tatt. Lev livet ditt slik du vil så kan han ta kontakt dersom han bryter ut av nåværende forhold.

Skrevet

Enig med O!

Lev livet ditt videre, så får han heller oppsøke deg når han blir singel (noe jeg egentlig betviler...) Er du heldig, så treffer du en ORDENTLIG mann i mellomtiden ;)

Anonymous poster hash: 80cd4...2be

Skrevet

Enig med overlord.

Skal han være sammen henne resten av livet fordi hun truer?

Kom deg videre og kos deg med livet.

Anonymous poster hash: 8b4ae...b60

Skrevet

Han er I et forhold, men sier han er på vei ut. Han sier han er hodestups i meg og vil bare ha meg, og han gleder seg vilt til det blir en realitet..

Vi treffes ikke, snakker kun sammen av og til. For han vil ikke være utro, og jeg vil ikke være en elskerinne..

Nå har han styrt på i ca 6 mnd, men kjæresten hans slår seg helt vrang, truer med selvmord og slikt, så han er fremdeles sammen med henne. Jeg har gitt opp og har sagt det til han, men da blir han helt fortvilet og ber meg vente..

Anonymous poster hash: 34f8d...a14

Hahaha, men hvor dum og naiv går det an å være? Han vil ikke være utro, derfor er han følelsesmessig utro (hørt om det?) OG lurer deg big time. En mann som vil gå fra kjæresten, går. Uansett selvmordstrusler osv. Da må han jo på krisesenter for han lever da med en psykopat av en dame. Neida, han venter til du ikke klarer å står imot lenger og begynner å ha sex med ham. Hadde heller ikke kontaktet ham hvis han gjorde det slutt, SEKS MÅNEDER brukte han på å bryte, og har enda ikke gjort det? Han driter i deg, dessverre.

Anonymous poster hash: 4b7c6...9e1

Skrevet

Enig med de andre. De grunnene han kommer med er unnskyldninger. DU er ikke den viktigste i livet hans. DU er ikke så viktig for ham at han er klar til å ta tak i sitt eget liv.

Om samboeren hans truer med selvmord så må han varsle folk som står henne nær og hjelpeapparatet. HUN har lært at det fungerer å true ham med det ene eller det andre, så HUN kommer ikke til å slutte å true. Om de ikke har barn sammen så vil jeg tro det ikke er lenge til hun er gravid også - sluttet på prevensjon uten at han visste det.

Innse det, Hi, han prioriterer ikke deg. Han respekterer deg ikke. Han er en mann som ikke tar tak i sitt eget liv.

Det å ha deg på gress slik som nå booster hans ego og følelse av å være mann. Mulig han bryr seg om deg, men ikke nok til å gjøre det han må for å få deg. Han bruker deg til å "flykte" følelsesmessig fra forholdet han er i, men ikke greier - eller vil? - bryte ut av.

Si at nå vil du ikke ha mer kontakt med ham, be ham respektere det og ikke ta kontakt med deg noe mer. Og så blokkerer du ham.

Anonymous poster hash: 6e5c9...400
Skrevet

Enig med de andre. De grunnene han kommer med er unnskyldninger. DU er ikke den viktigste i livet hans. DU er ikke så viktig for ham at han er klar til å ta tak i sitt eget liv.

Om samboeren hans truer med selvmord så må han varsle folk som står henne nær og hjelpeapparatet. HUN har lært at det fungerer å true ham med det ene eller det andre, så HUN kommer ikke til å slutte å true. Om de ikke har barn sammen så vil jeg tro det ikke er lenge til hun er gravid også - sluttet på prevensjon uten at han visste det.

Innse det, Hi, han prioriterer ikke deg. Han respekterer deg ikke. Han er en mann som ikke tar tak i sitt eget liv.

Det å ha deg på gress slik som nå booster hans ego og følelse av å være mann. Mulig han bryr seg om deg, men ikke nok til å gjøre det han må for å få deg. Han bruker deg til å "flykte" følelsesmessig fra forholdet han er i, men ikke greier - eller vil? - bryte ut av.

Si at nå vil du ikke ha mer kontakt med ham, be ham respektere det og ikke ta kontakt med deg noe mer. Og så blokkerer du ham.

Det er ikke sikkert hun truer med selvmord heller. Mange menn bruker unnskyldninger med "gale ekser" i alle sammenhenger, og flere ganger har det vist seg å ikke stemme. Ved å si at kjæresten truer med selvmord får han HI til å synes synd på seg og letter godta ventingen, og så gir han uttrykk for at han er så fantastisk at kvinner vil ta livet av seg når han bryter med dem. Idiot. Uansett om hun truer med selvmord, er dette ikke noe han skal henge på HI som hennes problem. Synes også det er et svik mot kjæresten at han opplyser en helt fremmed dame om hennes trusler.

Skrevet

Godt å ha noen på si. Det er det han tenker.

Gått å døppe kuken i ny dås, hallo

Anonymous poster hash: 04811...9c2

Skrevet

Godt å ha noen på si. Det er det han tenker.

Gått å døppe kuken i ny dås, hallo

Anonymous poster hash: 04811...9c2

Og ved å avvente med ei som ikke vil være elskerinne i utgangspunktet er han sikker på at han ikke får et "felleshull" som bytter menn hele tiden og kan smitte ham med noe.

Skrevet

Det er ikke sikkert hun truer med selvmord heller. Mange menn bruker unnskyldninger med "gale ekser" i alle sammenhenger, og flere ganger har det vist seg å ikke stemme. Ved å si at kjæresten truer med selvmord får han HI til å synes synd på seg og letter godta ventingen, og så gir han uttrykk for at han er så fantastisk at kvinner vil ta livet av seg når han bryter med dem. Idiot. Uansett om hun truer med selvmord, er dette ikke noe han skal henge på HI som hennes problem. Synes også det er et svik mot kjæresten at han opplyser en helt fremmed dame om hennes trusler.

Enig med deg. Truslene kan være reelle, men kan også bare være noe han bruker for å holde på Hi. Derfor jeg også satte spørsmål ved om han vil ut av det forholdet.

Skrevet

Enig med deg. Truslene kan være reelle, men kan også bare være noe han bruker for å holde på Hi. Derfor jeg også satte spørsmål ved om han vil ut av det forholdet.

Han burde uansett skåne både HI og kjæresten fra å spre info om disse truslene. Det er ikke HI sitt problem, og ikke noe som bør fortelles henne. En ordentlig mann ordner i eget forhold før han involverer flere parter i det, ikke sanker sympati hos ei som er forelsket i ham. Don't shit where you eat og så videre...

Skrevet

Hadde ikke ventet ett sekund på noen mann, det er jeg for bra for. Kan vente mens han er på do, handler eller støvsuger men man venter da seriøst ikke på at en mann skal bli singel! Dette er jo en ren klassiker, har han ikke gått fra henne nå så kommer han ikke til å gjøre det heller. 

Anonymous poster hash: bbe70...f2f
Skrevet

Han burde uansett skåne både HI og kjæresten fra å spre info om disse truslene. Det er ikke HI sitt problem, og ikke noe som bør fortelles henne. En ordentlig mann ordner i eget forhold før han involverer flere parter i det, ikke sanker sympati hos ei som er forelsket i ham. Don't shit where you eat og så videre...

Helt enig!

Håper Hi setter ned foten. Ikke kast bort livet ditt på å vente på en mann som uansett årsak ikke har ryggrad, Hi. Et halvt år uten at noe skjer burde si alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...