Gå til innhold

arbeidsplass i stua...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst å ha et sted i stua hvor jeg kan ha pcen stående fast, som ikke er salongbord. Som går an å sitte og jobbe litt ved. Har egentlig ett arbeidsrom i kjelleren men synes det kan bli litt upraktisk...Noen som veit om noen fine skatoll eller skrivebord som kan fungere i en stue?

Anonymous poster hash: d3795...d03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk deg godt om. Det blir alltid stygt.

Anonymous poster hash: 3e8ba...d0f
Skrevet

har lyst å ha et sted i stua hvor jeg kan ha pcen stående fast, som ikke er salongbord. Som går an å sitte og jobbe litt ved. Har egentlig ett arbeidsrom i kjelleren men synes det kan bli litt upraktisk...Noen som veit om noen fine skatoll eller skrivebord som kan fungere i en stue? Anonymous poster hash: d3795...d03

Husk at du trenger en god kontorstol også for at det skal fungere som en arbeidsplass. Og de er i hvert fall ikke pene.

Anonymous poster hash: c97df...28e

Skrevet

Tenk deg godt om. Det blir alltid stygt.

Anonymous poster hash: 3e8ba...d0f

Er jo derfor jeg spør om tips....er jo mulig noen har noen bedre ideer enn meg...

Skrevet

har lyst å ha et sted i stua hvor jeg kan ha pcen stående fast, som ikke er salongbord. Som går an å sitte og jobbe litt ved. Har egentlig ett arbeidsrom i kjelleren men synes det kan bli litt upraktisk...Noen som veit om noen fine skatoll eller skrivebord som kan fungere i en stue? Anonymous poster hash: d3795...d03

Husk at du trenger en god kontorstol også for at det skal fungere som en arbeidsplass. Og de er i hvert fall ikke pene.

Anonymous poster hash: c97df...28e

har tenkt å prøve med en stol vi allerede har stående fra før...men om det vil fungere vet jeg ikke siden den må flyttes fram og tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...