Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 ...og det går ikke over. Jeg HATER å si at jeg har vondt i ryggen...det er så sytete. Jeg jobber på kontor så det blir mye stillesitting men er aktiv i fjellet. Det har vart nesten et år nå. Prøvde kiropraktor men det ble ikke bedre. Noen som har blitt bedre sånn av seg selv? Jeg må alltid støtte meg på knærne for å ta opp ting ellers går det ikke og jeg pleide jogge 4-5 dager i uka, men nå klarer jeg det ikke. Anonymous poster hash: eeeb2...e56
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Når du har sittet en stund og så skal reise deg, må du bruke noen sekunder ekstra for å rette deg opp? I så fall, begynn å tøye hoftebøyeren daglig, gjerne flere ganger om dagen siden du jobber på kontor og sikkert sitter en del på kveldene også. Google hoftebøyer + tøyning så finner du det. Det er det viktigste,men tøy fremside, bakside og innside lår, samt setemusklene også. Anonymous poster hash: 53091...888
TPK Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Prøv fysioterapi. Få bedriftshelsetjenesten til å se på arbeidsplassen og -stillingen din, kanskje du ikke sitter rett, bør få heve/senkebord, osv
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Jeg sliter selv med veldig stiv rygg, spesielt om morgen. Jeg har fått 100 mg voltaren av legen, som jeg tar før jeg legger meg. Det hjelper veldig på meg. Jeg har prøvd kiropraktor også, men følte ikke det hjalp over hode. Anonymous poster hash: c029a...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå