Gå til innhold

Presentasjonstråd


romantique1984

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser de tidligere månedene har presentasjonstråd, så tenkte vi også må ha en :)

Jeg er 31 år, bor i Oslo. Og dette blir mitt første barn.
Har nå forsøkt i ett år og bli gravid, og fikk endelig full klaff på 5 forsøk.

Er kjempespent og superglad! Full av gode følelser.

 

Gleder meg til å hilse på dere andre som kommer inn hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

 

Jeg er 27 år og fra Rogaland.

Dette blir mitt 2. barn, han blir to år nå i september.

Termin 2. mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år fra Kongsvinger, og dette blir mitt første barn etter fullført studiet.

 

Etter 9 mnd med prøving, og fryktelig ustabile sykluser klaffet det endelig. Hatt perioder på 2,3 mnd. Perioden hvor jeg nå ble gravid var den andre "normale". Det klaffet ved hjelp av CB advanced fertilitetsmonitor. Testet positivt på dag 11, kveldsurin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3 små ♥

Jeg har tre barn fra før, på 6, 4 og 2 år. Termin 21. mai og gleder meg veldig over dette fjerde, og siste svangerskapet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, bor i Rogaland (artig at flere er fra samme område). Jeg har 18 mnd igjen av studiet mitt. Dette er vår første PP, etter åtte år sammen, og en avtale om å aldri få barn. Foreløbig termin er 24 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 27 år fra Østfold, og venter mitt første barn! Er veldig glad og litt "freaked out," men ser frem til å bli mamma! Har termin ca 19. mai :)

 

Testet positivt på morgenurin i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er 23 år fra Buskerud. Har en sønn fra før som er født i April 2014. :) Termin 24. mai ifølge EL, 11. mai ifølge første dag i siste mens :) 

Kom som et sjokk da jeg for "morro skyld" skulle teste en av de gamle eggløsningstestene mine i går. Og vips hadde jeg 5 positive på rad til tross for 14 dager over IKM. Positiv graviditetstest i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei☺

Jeg er 32 år og kommer fra Trøndelag. Dette er min tredje graviditet, og alle har vært prøverør😊 Har ei prinsesse på snart 5år💖 Første jenta vår døde etter 8mnd, pga et sjeldent syndrom.. Livet er ikke alltid rettferdig.. Men det må gå fremover😉 Håper spiren sitter, og vi får en liten maibaby😉😃

Lykke til og gratulerer med graviditeten jenter👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet om det er laget facebook gruppe for maimødre 2016? Eller er det litt tidlig, kanskje? Er med i termingruppe på facebook for barnet jeg allerede har, synes det er så koselig. Der følger vi hverandre i oppturer og nedturer, deler spørsmål og svar osv. Lykke til alle sammen her!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet om det er laget facebook gruppe for maimødre 2016? Eller er det litt tidlig, kanskje? Er med i termingruppe på facebook for barnet jeg allerede har, synes det er så koselig. Der følger vi hverandre i oppturer og nedturer, deler spørsmål og svar osv. Lykke til alle sammen her!:-)

 

Hvis man skriver "termin mai" i søkefeltet på fb, så kommer det opp noen grupper for våren 2016, venter også på egen Mai gruppe :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet om det er laget facebook gruppe for maimødre 2016? Eller er det litt tidlig, kanskje? Er med i termingruppe på facebook for barnet jeg allerede har, synes det er så koselig. Der følger vi hverandre i oppturer og nedturer, deler spørsmål og svar osv. Lykke til alle sammen her!:-)

Det finnes mai-gruppe, men den er hemmelig og ikke søkbar. Send meg navnet ditt i pm så kan jeg legge deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er facebookgruppa for single mødre også? :-) er 35 år, singel, var på første inseminasjon i slutten av august og er nå gravid. Termin 21.mai <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er vel for alle.. Jeg bryr meg i alle fall ikke om man er dame med mann, dame med dame eller dame uten partner.. Er man gravid med termin i mai-ish, så er man kvalifisert for medlemskap.. Tenker nå jeg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte prøvingen på nr.3 denne mnd, og i dag på dag 9 (klarte ikke vente lenger!) var det først ingen tegn til strek. Nå syns jeg en ørliten skygge skimtes etter halve dagen er gått, i tillegg til at jeg kjenner maaange symptomer, så jeg håper på klaff :)

I tilfelle er termin 6. juni, men jeg kommer til å føde innen mai er over mest sannsynlig (det har jeg med de to andre på 4 og 6).

Jeg holder til i Buskerud. Blir spennende å se om jeg blir værende i denne gruppa da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 33 år og kommer fra Hadeland, har to barn fra før på 10 og 11 år. 
Litt overraskende med en graviditet nå, men tar i mot den som måtte komme med stor glede :)

Jeg har termin 16. mai. Dermed satser jeg på ingen bunad på 17. mai 2016 - JIPPI! :D
Blir spennende å følge dere andre her inne :)

klem fra meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :)

 

Venter nr 5 i mai, har 4 jenter på 12,8,6 og 11 mnd. Mitt definitivt siste svangerskap, så skal nyte hvert eneste øyeblikk :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Venter nr 5 i mai, har 4 jenter på 12,8,6 og 11 mnd. Mitt definitivt siste svangerskap, så skal nyte hvert eneste øyeblikk :)

Er forresten 8+6 :) Hørte hjeretlyd på doppler i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

25 år fra Oslo, første barn etter et år med prøving! Regnet ut temin 9. Mai, men etter tidlig ultralyd mente legen at termin dato er 11. Eller 12 mai. Vi tør ikke helt glede oss enda da dette er 3. graviditet. Tilbake på ultralyd 12. Mai (vi venter i spenning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 fra Bergen. Har to små på 5,5 og 3,5 år. Har prøvd et år på å bli gravid nå. Mistet i uke 17 og uke 5 tidligere i år. Er nå 13 uker på vei. Har vært på tidlig UL og alt var bra, så begynner å slappe litt mer av nå. Men jeg roer meg nok ikke helt før jeg er forbi uke 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mamma for ei på 2 år og venter nå nr 2 5 mai. Bor i vestfold å håper på at det blir flere her inne fra vestfold i vårmnd så man kan trille litt sammen:) å håper noen tar initiativ snart til en åpen gruppe på face for mai. Selve gruppa trenger vel ikke være uaynlig men kanskje medlemmer foreløpig når d er ganske tidlig å man ikke vil si til restn av verden om det lille mirakelet:)♡ gleder meg bare sååå masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...