Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 I andre etasje har vi to soverom, og ett bad. Lyset i gangen utenfor, begynte å blafre, så smalt det skikkelig i pæra og lyset gikk i gangen og på badet. Det ble skikkelig svilukt i gangen... Slo på sikringa og lyset på bade funker. Noen som vet om dette kan være farlig? Ingenting mer enn normalt som har stått på, i gangen og på badet... Aldri vært borti svilukt før, og et slikt smell. Anonymous poster hash: 830ed...089
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Jeg opplevde noe lignende en gang, jeg ringte brannvesenet. Siden de hadde det rolig da kom de for å ta en kikk. De sa de satte pris på at jeg ringte dem. Så jeg ville ringt og snakket med dem. Du får trolig vite at det ikke er noen fare, men bedre å ringe og bare høre med dem. Ikke ring akuttnummeret, mener du kan finne et vanlig telefonnummer til brannstasjonen også - det var det jeg ringte den gangen i hvert fall. Anonymous poster hash: 89a82...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå