Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hei Jeg tenkte jeg skulle starte en blogg og har et par spørsmål jeg lurer på om dere kan svare meg på.. Hvor og hvordan starter man en blogg? Hvor ofte skriver dere? Anonymous poster hash: ed11d...ba9
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Ingen som blogger her? Anonymous poster hash: ed11d...ba9
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Det enkleste er vel å starte på blogg.no, men jeg foretrekker Wordpress - da har man google-kontoen og alt på plass, og man er litt friere. Selv om det krever litt mer jobb for å få den sånn du vil. Jeg blogger ikke lenger, men gjorde det i noen år. Skrev innlegg hver uke, men noen ganger to for dagen og andre ganger to i uken. Er viktig å oppdatere ofte om du vil ha og beholde lesere, men så kommer det vel litt an på hva du vil putte på bloggen også. Er det DIY, interiør, mat osv. krever det nok færre oppdateringer vil jeg tro, men det er jo likevel kvaliteten som er viktig, ikke hvor ofte du blogger. Anonymous poster hash: 2f9e4...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå