Gå til innhold

Må man ha tripp trapp stol? 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreløpig har jeg stolen fra IKEA. Barnet er bare 8mnd så den passer fint nå. Hva satt barnet deres i?!

Anonymous poster hash: 892e2...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt må du ikke det. Mine på 1 og 4 bruker tripp trapp stol og har alltid gjort det. Ville ikke valgt noe annet.

Skrevet

Må ikke. Mange synes den er dyr, men det som er kjekt med den er at den også kan brukes av voksne. Altså barnet kan ha stolen fra nyfødt til det flytter hjemmefra. Vi har dem til pulten på barnerommene nå.

Anonymous poster hash: 9a8ba...a62

Skrevet

Må sjølvsagt ikkje, men kjekke er dei.

Skrevet

Man må ingenting. Vi har brukt tripp trapp i alle år. Eldste på 11 år sluttet nå i sommer, da ønsket hun voksenstol. 9åringen er ennå happy med tripp trapp. Det er vi også iom voksenstolene er i stoff og det er langt lettere å vaske bort ketshup og olje søl fra trestol kontra stoffstol. I tillegg kan vi justere høyde lett.

Anonymous poster hash: 9e5e9...738

Skrevet

Nei det må du selvsagt ikke, men som mange sier så er de veldig praktiske:) Når det er sagt synes jeg prisen er vel stiv, selv om de altså har stor bruksverdi. Har man flaks kan man komme over en brukt for noen hundrelapper på finn:) Har to brukte trip trap stoler, som med et par malingsstrøk ble kjempefine.

Anonymous poster hash: 90d95...b13
Skrevet

Synes IKEA stolene er mye bedre til de minste, sitter støere I de. Men tripp trappen er gull fra rundt halvannet års alder. Kjøp brukt!

Anonymous poster hash: 295b8...11a

Skrevet

Synes IKEA stolene er mye bedre til de minste, sitter støere I de. Men tripp trappen er gull fra rundt halvannet års alder. Kjøp brukt!

Anonymous poster hash: 295b8...11a

Har du prøvd dagens tripptrappstoler? Jeg har prøvd både det og IKEA-stol... Sitter IKKE stødig i sistnevnte, i hvert fall. 

Vi kjøpte tripptrapp til eldste. Hun er 2,5 år nå, og elser stolen sin. Finnes sikkert gode alternativer til barnestol, men vi liker den veldig godt. Den kan brukes fra 0 (newbornseat) til uendelig alder... Kjøpte derfor tripptrapp til babyen som nettopp kom også. Brukes daglig av begge.

Men de koster litt. Verdt alle pengene da, er mi mening.

Anonymous poster hash: 83bca...2fe

Skrevet

Jeg er enig med resten her. Du må ikke, men hjelpes så praktiske de er! De vokser med barnet slik at barnet sllatid sitter godt med bordet, og de kan brukes som en slags stige for oss voksne når vi skal rekke opp i et skap eller skifte en lyspære. De fleste barn sitter ikke godt på vanlig stol før de er 8-9 år gamle (+/- alt ettersom stol, barnets høyde og bordets høyde), så da er det jo greit å ha noe i de årene mellom 1-2 år og 8-9 år.

Anonymous poster hash: 1a933...961
Skrevet

Forøvrig bruker min 4 åring stolen jeg hadde som barn. Det er gode syoler

Skrevet (endret)

Nei.  Vi hadde til eldste, men har selt den og kjøpt dei høge juniorstolane frå Ikea i staden. Dei er fine og lette, og billegare. Sparka berre borti dei utståande beina på tripp,trappen, og så var den stor og tung.  Minste gjekk rett frå Ikea baby stol til barnestolen, men den kunne vere litt vanskeleg å klatre opp på i starten.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90146456/

Endret av soleia
Skrevet

Nei. Jeg liker ikke de stolene noe særlig

Anonymous poster hash: 1abfd...8e6

Skrevet

Må ikke nei. Vi har, men den blir nesten ikke brukt. Sønnen vår ville kun sitte på vanlig stol da han var ferdig med babystolen.

Anonymous poster hash: e1bd4...e20
Skrevet

Vi hadde også den fra ikea når de var helt små, men kjøpte tripp trappnår eldste var ca ett år. Har aldri angret! Fikk den brukt for 500 kr da. Gull verdt at han kunne klatre opp selv når jeg var gravid med nr to.

Skrevet

Jo, du må ha tripp trapp stolen. Står i grunnloven. Straffbart å ikke eie minst en tripp trapp stol.

Anonymous poster hash: 2af58...712

Skrevet

du MÅ ikke, men de er veldig kjekke! Har min og min søsters (de er da 37 og 33 år gamle stoler) i bruk til barna mine nå - elsker dem! Skal sies at jeg brukte min frem til jeg var 16, hehe!

Anonymous poster hash: 629da...2a9
Skrevet

Det er veldig lite man MÅ, men det er en kjekk stol. Brukes daglig her, og barna mine er 6 og 9 år. Så de holder leeeenge.

Anonymous poster hash: afc14...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...