Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Har du opplevd bivirkninger? Er redd for nedsatt sexlyst og vektøkning 😜 Anonymous poster hash: e21a0...1de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Nedsatt sexlyst og vektoppgang var vel mine bivrikninger ja. Ikke i alvorlig grad, men kunne godt vært det foruten Anonymous poster hash: f7476...55e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Nedsatt sexlyst og vektoppgang var vel mine bivrikninger ja. Ikke i alvorlig grad, men kunne godt vært det foruten Anonymous poster hash: f7476...55e Hmm, har jo ikke lyst på noen av delene 😛 hvor mye vekt er det snakk om? Er jo sikkert personlige forskjeller, men er det to eller ti? Hi Anonymous poster hash: e21a0...1de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Nedsatt sexlyst og vektoppgang var vel mine bivrikninger ja. Ikke i alvorlig grad, men kunne godt vært det foruten Anonymous poster hash: f7476...55e Hmm, har jo ikke lyst på noen av delene hvor mye vekt er det snakk om? Er jo sikkert personlige forskjeller, men er det to eller ti? Hi Anonymous poster hash: e21a0...1de Var 5 kg for min del, så ikke alle verden. Og de satt som støpt, ikke kul om jeg klarte å få de av. Men fra jeg sluttet på Cerazette til kiloene var borte tok det 14 dager..... Anonymous poster hash: f7476...55e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Cerazette ga meg kviser, humørsvigninger, og konstante småblødninger. Holdt ut 6 uker, men mulig det hadde gått over om jeg hadde holdt ut noen måneder til... Anonymous poster hash: 5df5a...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå