Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Pga du synes det er for dyrt? Evt du synes det ikke er 100% nødvendig, men likevel kjekt å ha? Anonymous poster hash: 1e39a...217
Stridsmøy Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Bilseteadapter til vognunderstellet. Angra som en hund i ettertid på at jeg ikke kjøpte det. Føltes som jeg skulle bære på meg brokk der jeg bar rundt på babyen i bilsetet etter en tøff fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Vi droppa tripptrappstol. Ikea sin funka fjell den Anonymous poster hash: 9a0f1...7d8
Optatium Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Droppet å kjøpe vippestolen, men fikk av mine foreldre. Syns den var veldig kjekk å ha, er glad jeg fikk den☺️ Droppet å kjøpe tykk sprinkelbeskytter, angrer på det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Her droppa jeg newborsete til tripp trapp (selve stolen fikk vi). Og egen kurv/vugge til stua. Anonymous poster hash: 1e39a...217
Mariogspiren Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Jeg droppa denne bleiebøtta som man får gratis, fordi posene er så dyre. Angret i etterkant fordi vi bor i 3 etasje, og ikke alltid har mulighet til å gå rett ut med stinkende bleier.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Vugge i stua, bæresele(lånte ei, men baby hatet den), klær str 50(baby var godt over 4 kg og 54 cm), brystpumpe, babysete til tripptrapp. Det vi derimot har brukt masse; gulpekluter, tørkekluter til fjes og rumpe, babynest, adaptee til bilstol(livsviktig til småturer på butikken for vår del) og tåteflasker. Hadde ingen brystmelk til storesøster, og nesten ingenting til lillebror. Anonymous poster hash: 8baea...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå