Gå til innhold

"Jeg har gitt veskene mine navn.."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som tenker at CBE burde bruke sin posisjon til noe viktigere enn å gi veskene sine navn for tiden? Den dama er virkelig blottet for empati, og har virkelig er sykt fokus. Aldri har jeg sett henne gjøre noe for andre, det var noe med noen isbjørner en gang, men hun ante ikke hva hun snakket om. Hvordan kan det være at noen blir så opptatt av materielle ting at de virkelig ikke kan se forbi skylappene ? Hun burde skamme seg...

Anonymous poster hash: ba607...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Men som hun sier :"livet går videre"

Kyss meg i rævva! (Som er minst like fin.. )

Anonymous poster hash: d3e1b...994

Skrevet

Hva så??? Dere er sinnsyke alle sammen

Anonymous poster hash: 68022...79e

Skrevet

Og jeg fatter ikke at folk skammer seg over å i det hele tatt interessere seg en tøddel over hva den dama sier og gjør!

Hun er seriøst en av de verste rollemodellene for unge i dag. Slutt å gi henne oppmerksomhet!! Drit i lage tråder om henne.

Livet er for kort til å sitte å lese hennes meninger om ting...og å diskutere meningene hennes er i allefall bortkasta tid!

Anonymous poster hash: e72f5...b4f

Skrevet

Hun har designet en veskekolleksjon, og veskene hun har designet har et navn, hva er så rart med det da? Mener du alle designere, produsenter av vesker, klær og sko skal slutte å jobbe i sympati med flyktningene?

Synes folk er så kritiske hele tiden, hvorfor tar du som en selvfølge at hun ikke gjør noe for andre?

Det jeg som sporadisk leser av bloggen hennes vet er at hun støtter Plan. Hun var med på tv-aksjonen i fjor og har mange fadderbarn.

Hun gir sekkevis med brukte klær til veldedighet.

Hun støtter flere dyrevernorganisasjoner.

Jeg vil tippe at hun som mange av oss andre gir litt ekstra til flykningehjelp i disse dager, hvorfor mener du hun må flagge ut det på bloggen sin. Har du vært hjemme fra jobb siste uken og kringkastet på nett hvor mye du har støttet?

Anonymous poster hash: d32c7...9ef

Skrevet

Laveste sort menneske, den dama der!

Anonymous poster hash: a6696...fb5

Skrevet

Hun har designet en veskekolleksjon, og veskene hun har designet har et navn, hva er så rart med det da? Mener du alle designere, produsenter av vesker, klær og sko skal slutte å jobbe i sympati med flyktningene?

Synes folk er så kritiske hele tiden, hvorfor tar du som en selvfølge at hun ikke gjør noe for andre?

Det jeg som sporadisk leser av bloggen hennes vet er at hun støtter Plan. Hun var med på tv-aksjonen i fjor og har mange fadderbarn.

Jeg vil tippe at hun som mange av oss andre gir litt ekstra til flykningehjelp i disse dager, hvorfor mener du hun må flagge ut det på bloggen sin. Har du vært hjemme fra jobb siste uken og kringkastet på nett hvor mye du har støttet?

Anonymous poster hash: d32c7...9ef

Haha, godt det var hennes egen kolleksjon da. Leser ikke bloggen, så nå så jeg for meg at hun sitter blandt veskene sine å bare "du skal hete Kari, du Olga, og du Caroline cassandra" 😂😂😂

Hadde egentlig ikke bli overrasket..

Anonymous poster hash: a99b0...062

Skrevet

Jeg vil tippe at hun som mange av oss andre gir litt ekstra til flykningehjelp i disse dager, hvorfor mener du hun må flagge ut det på bloggen sin. Har du vært hjemme fra jobb siste uken og kringkastet på nett hvor mye du har støttet?Anonymous poster hash: d32c7...9ef

hei, Fotballen og frua, er dere her i dag også?

Anonymous poster hash: e72f5...b4f

Skrevet

Lurer på hvilken veske som skal hete Lars Kristian😂hun sier jo at hun skal kalle de opp etter viktige personer i livet sitt.

Anonymous poster hash: ccde1...7e1

Skrevet

Du virker veldig sjalu HI! Du får gi litt ekstra til båtflykkningene så lar du andre bestemme selv hva de vil gjøre.

Anonymous poster hash: dbc9a...53c

Skrevet

Du virker veldig sjalu HI! Du får gi litt ekstra til båtflykkningene så lar du andre bestemme selv hva de vil gjøre.

Anonymous poster hash: dbc9a...53c

Seeelvsaaagt kommer misunnelseskortet inn. Så typisk LK 😂😂😂😂

Anonymous poster hash: a6696...fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...