Gå til innhold

Fint at folk vil hjelpe, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så ekstremt dobbeltmoralsk å støtte drap på babyer (abort) og samtidig grine over andres barn som dør en fæl død. Det er så dobbeltmoralsk, det. Fysj.

Støtter du abort, kan du ikke bry deg om andre barn heller. Eller vet du ikke hva abort er?

Anonymous poster hash: 5f96e...f1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da synes jeg du kan gå i demonstrasjonstog mot drap på alle de stakkars sædcellene også.. De som sprutes ut på noens pupper, fjes, eller i en tørkerull... Eller som ikke finner veien til et egg.

For ikke å snakke om eggcellene som ikke befruktes og som blør ut.

Her er det mye å ta tak i for deg HI!

Jeg forstår at empati for disse egg- og sædcellene og sammensmeltinger og videre celledelinger av disse bør gå foran empati for levende barn som allerede er født og er borgere av denne verden.

Gud bedre!!!!!

Anonymous poster hash: 97ca9...5b3

Skrevet

Jeg har fortsatt til gode å se at mennesker som er motstandere av abort behandler barn bedre, er bedre foreldre eller ta bedre vare på de barna som er her enn det de som er tilhengere av frihet til å velge abort før uke 12 er.

Anonymous poster hash: 97ca9...5b3

Skrevet

Jupps.. Ventet på et slik utsagn, og der kom det. 

Er ikke enig i abort selv, men ser fortsatt betydelig forskjell på abort og flykningbarna.

Anonymous poster hash: 7c4b5...390
Skrevet

Det er så ekstremt dobbeltmoralsk å støtte drap på babyer (abort) og samtidig grine over andres barn som dør en fæl død. Det er så dobbeltmoralsk, det. Fysj.

Støtter du abort, kan du ikke bry deg om andre barn heller. Eller vet du ikke hva abort er?Anonymous poster hash: 5f96e...f1b

fint forsøk på å prøve å provosere, hi.

Men gå heller å grav deg ned bak steinen der du kom fra!

Anonymous poster hash: 5f7f5...5b1

Skrevet

Jeg synes det er dobbeltmoralsk å være så gudfryktig og ha så mye respekt for det levende liv, men så lite respekt for andres moralske vurderinger. Det er vel heller ikke greit å påta seg å være dommer over andre? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...