Gå til innhold

Hva blir lørdagsmiddagen hos dere i dag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bursdagsfeiring og pizza her i dag

Anonymous poster hash: 61199...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker. Frister mest med noe take-away, verdens trøtteste dag idag!

Anonymous poster hash: 42207...ce2
Skrevet

Taco, barna fikk bestemme 😊 flaks for meg, for det var det jeg ville ha også 😍

Anonymous poster hash: 1d4b8...86c

Skrevet

Lasagne, salat og hvitløksbaguetter.

Nøyaktig det samme. Bare at lasagnen blir dritt med Kiwikjøttdeig og LETTmelk..fysj......Anonymous poster hash: 52ddd...8e4
Må bare spørre, hvor sto det noe om kiwi kjøttdeig og lettmelk og hva er galt med disse 2 tingene?
Stod om? Det er det JEG har til rådighet. Kiwikjøttdeig smaker vann og lettmelk ødelegger lasagnen og gjør at den blir smakløs. Slik blir min lasagne fordi mannen brukte opp det jeg egentlig skulle ha oppi.

Anonymous poster hash: 52ddd...8e4

Sorry, ser den, men om du reduserer mengden vann med 3 dl og har oppi litt mer melk enn det står ca 1.5dl ish mer, så blir dette bra, kjøttdeigen fra kiwi fri for vann og salt så den må tilsettes smak feks soyasaus og kyllingkrydder og ha litt gastromat i sausen!

Ser du går utifra pakke-lasagne. Ikke alle spiser sånn dritt på en lørdag. Eller ellers for den saks skyld

Anonymous poster hash: 64f31...720

Skrevet

Entrecote med potet- og sellerirotmos, sopp, asparges og hjemmelaget rødvinssaus. Og rødvin 🍷😍

Skrevet

Kyllingsuppe fra Easy life på meg. Skeier ut og hiver i litt brokkoli :P

Minste er sjuk og har foreløpigspist tre pastaskruer, eldste spiser hos pappaen. Pizza skal de ha.

Anonymous poster hash: 9cf07...35a

Skrevet

Her blir det ytrefileet med stekte poteter, bakt delikatesseløk og dampede asparges. Peppersaus på toppen! Ungene er i barnebursdag nå og tar middagen sin der.

Anonymous poster hash: bbe6a...336
Skrevet

Tenkte å bake calzone til gubben kommer hjem fra jobb. Får se om jeg klarer å holde meg våken, han kommer tross alt ikke hjem før kl 20.00 :P 

Skrevet

Shusi på meg, mannen og yngste. Og, hold dere fast...mc Donalds på de andre 😆😆

Skrevet

Lune tortillas med biff, avocado, tomat, paprika, agurk og litt lettrømme🙌

Anonymous poster hash: 3cb92...322

Skrevet

Italiensk pizza, alle får sin egen :) Enkelt og greit, har salat til :)

Skrevet

Biffsnadder med hjemmelaget saus, salat, hjemmelaget dressing og sjølplukket sopp 😊😊😊😊

Anonymous poster hash: 80e47...a85

Skrevet

Vi spiste lasagne, men jeg lager den fra bunnen (ikke platene da). En god dæsj rødvin i kjøttsausen og feit bechamelsaus, ja ikke rart den smaker fantastisk. :spise:

Skrevet

Restemiddag..

Anonymous poster hash: 7530f...d89

Skrevet

Nøyaktig det samme. Bare at lasagnen blir dritt med Kiwikjøttdeig og LETTmelk..fysj......Anonymous poster hash: 52ddd...8e4
Må bare spørre, hvor sto det noe om kiwi kjøttdeig og lettmelk og hva er galt med disse 2 tingene?
Stod om? Det er det JEG har til rådighet. Kiwikjøttdeig smaker vann og lettmelk ødelegger lasagnen og gjør at den blir smakløs. Slik blir min lasagne fordi mannen brukte opp det jeg egentlig skulle ha oppi.

Sorry, ser den, men om du reduserer mengden vann med 3 dl og har oppi litt mer melk enn det står ca 1.5dl ish mer, så blir dette bra, kjøttdeigen fra kiwi fri for vann og salt så den må tilsettes smak feks soyasaus og kyllingkrydder og ha litt gastromat i sausen!
Ser du går utifra pakke-lasagne. Ikke alle spiser sånn dritt på en lørdag. Eller ellers for den saks skyld

Oy

Skrevet

Langpannepizza

Anonymous poster hash: 1a0d4...595

Skrevet

Vi spiste lasagne, men jeg lager den fra bunnen (ikke platene da). En god dæsj rødvin i kjøttsausen og feit bechamelsaus, ja ikke rart den smaker fantastisk. :spise:

Hjemmelaget her og, men uten rødvin i sausen. Hørtes godt ut med rødvin i sausen, teste det ut når ikke guttungen skal ga. Tviler på at han liker det.. Her ble rødvinen servert i glass til lasagnen. ☺

Skrevet

Spiste du sitroner til middag?

Anonymous poster hash: e9ab8...b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...