Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Begynte å drikke tre liter vann om dagen. Allerede andre dagen merket jeg at magen ikke var så oppblåst som den alltid pleide. Etter en mnd mistet jeg 7 kilo. Dette virker Anonymous poster hash: 470a0...ef2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Du sa at??!😳Drikker du bare vann? Anonymous poster hash: b416d...2a8
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Du sa at??!Drikker du bare vann?Anonymous poster hash: b416d...2a8 Ikke vært flink før til å drikke vann, så jeg begynte med det. Spiser det jeg alltid har spist,altså ikke endret kosthold, spiser som vanlig men drikker mye mer vann enn før. Og det funker Anonymous poster hash: 470a0...ef2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Skjønner ikke helt hva vann skal gjøre når du i tillegg spiser som før?!?Blir ikke for mye vann? Anonymous poster hash: b416d...2a8
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Jeg skrev min erfaring og har delt dem. De som vil prøve, får prøve. De som ikke vil, får la være Anonymous poster hash: 470a0...ef2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Er ikke bra for kroppen å få inn så mye vann pr dag over lengre tid. Anonymous poster hash: f9dfe...ac7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Kroppen hatt normalt ikke bruk for 3 liter vann hver dag, det holder å drikke når man et tørst. Det vann kan gjøre,er å fylle opp magen så man ikke orker så mye mat. Regner med det er det du har gjort, HI. Anonymous poster hash: 8a330...6ad
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #8 Skrevet 5. september 2015 Kroppen hatt normalt ikke bruk for 3 liter vann hver dag, det holder å drikke når man et tørst. Det vann kan gjøre,er å fylle opp magen så man ikke orker så mye mat. Regner med det er det du har gjort, HI.Anonymous poster hash: 8a330...6ad Nope. Drikker vann etter frokost og etter middag. Anonymous poster hash: 470a0...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå