Gå til innhold

Hvor mye klær i størrelse 50 og 56?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har handlet en del i str 62 og 68, men har glemt helt av de to minste størrelsene. Hvor mye trenger man? Og jeg skjønner meg ikke på disse sokkestørrelsene.. Venter novemberbaby

Anonymous poster hash: b630b...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt minimalt i str 50 til begge mine gutter. Den ene var 3800 gram og den andre 4050 gram. 51 og 52 cm lange. Gikk rett inn i str 56. Noe måtte brettes litt opp en kort stund.

Str 56 har vi brukt til de har vært rundt 6 uker..

Anonymous poster hash: a883f...6f9

Skrevet

Jeg har fått barn på 53 og 54 cm, rundt 4,5 kg, så str 50 har vi ikke trengt i det hele tatt

Men venninen min fikk barn på 2,9 kg og 47 cm, de brukte jo str 50 ganske lenge.

Kjøp noen basisplagg og supler når du ser str på baby.

Anonymous poster hash: 08d57...c21

Skrevet

Det er igrunn umulig å vite, kommer an på hvor stor babyen er. Mine på 50 cm og under 3 kg måtte ha 50 en god stund mens veninna mi fikk en på 4,5 kg og 54 cm, han gikk rett inn i 56. De vokser så i rykk og napp også at det er ikke uvanlig at de hopper over en størrelse også. Ville kjøpt inn litt og heller supplert når babyen kom.

Anonymous poster hash: ac2dc...96a

Skrevet

Kjøpte bare en body og longs i 50.

Det passet en ukes tid.

Var vel en måned på 56.

Anonymous poster hash: 282f7...c8b

Skrevet

Ville kjøpt to bodyer  og to longs ii str 50, 6 av hvert i str 56. Var det vi hadde, funket perfekt her.. Men slikt er jo ikke lett å vite.

Anonymous poster hash: bc08c...2dd
Skrevet

56 får du iallfall bruk for så det er jo bare å kjøpe inn. Vi brukte 50 i 6-8 uker.

Skrevet

Det kommer veldig an på hvor stor babyen blir.

Vi hadde bare kjøpt inn fra størrelse 56, for det sa alle at vi burde gjøre. Så fikk vi en baby som veide 2,9 kg og som svømte i 56, så sendte mannen ut for å handle i størrelse 50. Brukte sikkert størrelse 50 i en måneds tid. Og deretter 56 ganske lenge. Begynte vel med 62 når hun var 3-4 måneder kanskje? Husker ikke nøyaktig.

Men får man en sværing på 4,5 kg er det jo noe helt annet. Så om du har mulighet til å sende mannen eller noen andre på shopping mens du er på sykehuset er det kanskje like greit å se an med de minste størrelsene

Anonymous poster hash: e137a...1fa

Skrevet

Jeg får små barn og med minstemann brukte vi 50 i 2-3 måneder og 56 til han var halvåret. Det er veldig forskjellig hva man trenger.

Anonymous poster hash: 4fc74...c56

Skrevet

Brukte ikke 56 så lenge. Min var 54cm da han ble født 🙊

Skrevet

Min første starta på 56 og gikk veldig fort over på 62. Andremann starta på 62. Andre unger kan svømme i 50. Veldig store variasjoner:-)

Anonymous poster hash: 32cc7...20b

Skrevet

50 har ingen av mine jenter brukt, født 52 cm og 55 cm lange. Nr 2 brukte str 56 i kun 2 uker før hun måtte ha 62, var 4500 gram v fødsel så stor baby! 😊

Anonymous poster hash: d3242...62c

Skrevet

Gutten min var 3300 g og 50 cm da han ble født. Ham brukte 50 i flere uker og 56 enda lengere. Jeg hadde nesten ikke kjøpt inn noe i de str

Er umulig å vite på forhånd hvor stort barnet er når h*n blir født og ikke minst hvor fort det vil vokse.

Ha litt av hver str og kjøp heller inn mer om det skulle trengs :)

Anonymous poster hash: 4b6db...1b1

Skrevet

Jentungen her var 4300 og 53 lang, brukte mest 62 fra starten, de 56 strl som var store i strl varte knapt 2 uker. 62 varte i noen måneder. 

De fleste jeg kjenner hadde 56 en god stund. 

Skrevet

Vanskelig å vite. Eldste brukte 50 i 6 uker, og så 56 i 6 uker etter det. Begynte på 62 da hun var 3 mnd.

Yngste brukte 50 i to uker og deretter 56 i 6 uker.

Min niese startet rett på 62 da hun ble født. Kjøp litt 50, og litt mer 56 så fyller du bare på hvis du trenger mer 😊

Anonymous poster hash: 3016d...a96

Skrevet

Umulig å si. Min andre ble født normal (3.8kg og 49cm). Da han var 2.5mnd brukte vi størrelse 80. Så du kan jo tenke deg hvor fort vi raste gjennom størrelsene, 62 varte vel akkurat til 6ukerskontrollen, men da var det kun en knapp i bodyen igjen.

Min første brukte 62 ved 6mnd...

Begge er normale nå forresten. Bare nr2 som hadde det litt travelt med å bli stor ei stund.

Anonymous poster hash: c8e32...034

Skrevet

Min var 56 cm ved fødsel. Så 50 og 56 ble det ikke bruk for.

Anonymous poster hash: a16b1...ed6

Skrevet

Hadde to bodyer i 50, brukt en gang hver. Baby var 52 cm da hun ble født. Brukte 56 i 2 måneders tid.

Anonymous poster hash: ae2fa...216

Skrevet

Jeg har like mye tøy i det som i annet. Første var 51 cm og brukte str 50 en god stund, var så glad jeg hadde mye skift! Blir fort bæsjeflekker som ikke går bort i vask og (gul bæsj opp til ryggen vet du).

Har vel 6-7 bodyer/tights i begge str.

Skrevet

jenta vår har akkurat gått inn i 56, hun er 7 uker

Anonymous poster hash: 7549c...c37
Skrevet

kjøpe bare 2 bodyer og en strømpebuske i 50,de var for små etter 5 dager, kjøpte mest i 52 og 56 :) og det holdt til han var 6 uker da,begynte han på 62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...