Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Hvis jeg setter meg ned oppleves det som at anklene stivner når jeg skal reise meg opp igjen.. må liksom gå de i gang... kan være ganske vondt også.. merker det uansett hvordan jeg sitter, men verst er det hvis jeg har bena oppå noe (puffen)... hvis jeg sitter med bena i kryss dovner bena fort.. tar ikke lang tid heller, kan bli sånn bare av å sitte 5 min.. føler meg som ei gammal kjærring når jeg skal opp å gå igjen....! Er dette normalt?! Anonymous poster hash: 1a425...dfd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Jeg har det også slik. Ofte stiv i knær, hofter og rygg også, men anklene er koko. Aner ikke om det er normalt. Anonymous poster hash: 3a096...891
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Noen fler? Anonymous poster hash: 1a425...dfd
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Ja, samme problem her. Anonymous poster hash: 971a2...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå