Gå til innhold

Noen som husker meg som var tent på en ELEV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: cb08c...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh.. Ja? Men du har ikke mer å tilføye?

Anonymous poster hash: d7be7...29d
Skrevet

Har du feid over eleven og fått sparken?

Anonymous poster hash: d4c35...31b

Skrevet

HI her igjen. Eleven går fortsatt på vgs. Og jeg underviser ikke der lenger. Møtte han tilfeldigvis på byen i sommer sammen med kompisene (de hadde tydeligvis falskt leg). De kom bort og hilste og jeg fikk en klem hver av hele gjengen på fire som jeg alle hadde hatt på skolen. Jeg var heldigvis ikke veldig full og holdt en hyggelig tone i ca. 5 minutter før jeg sa at de burde passe seg for å snike seg inn på utesteder da det ikke er lovlig og ikke særlig smart med tanke på rent rulleblad og utdanning osv. Gikk ganske raskt fra stedet etter de dukket opp. Merket at eleven jeg har et godt øye til (ja, dessverre så syns jeg fortsatt han er tiltrekkende) ble litt nærgående. Han satt seg ved siden av meg og kom liksom "tilfeldig" borti hånda mi flere ganger som om han skulle til å holde meg i hånda... Skjønner ikke hvordan en så ung gutt er så "selvsikker" og legger tydelig an på en mye eldre kvinne? Har begynt å lure på om det kan være anabole steroider inne i bildet (har nevnt det for tidligere kolleger i forhold til samme gutt) fordi det er flere ting som kan tyde på det. Typisk arrogant oppførsel og selvfølgelig typiske ting man ser på utsiden om man har litt peiling. Jeg møtte han flere ganger etter dette, helt tilfeldig fordi vi bor i samme by på butikken, brygga, stranda osv. Virker som de er mye ute på byen, for neste gang jeg var ute var de også der. Jeg gikk ikke bort for å hilse, men når jeg gikk ut for å ta luft kom han etter meg. Han fulgte tydeligvis godt med hvor jeg befant meg? Og jeg kjente plutselig noen som strøk meg nedover armen bakfra! Trodde det var noen jeg var ute med og fikk sjokk når jeg snudde meg. Gjorde meg dum når jeg så han og spurte: Jøss, er du her? Du er vel ikke gammel nok til det? Jeg sa klart i fra denne gangen. Lurte på om han ville noe spesielt og sa jeg ikke er læreren hans neste år så kan dessverre ikke gi han svar på noe som handler om skolen. Han sa han ville snakke med meg om noe, og jeg sa det ikke var riktig tidspunkt eller sted for det. Han sa at siden jeg ikke er læreren hans lenger vet han ikke hvordan han ellers skal få tak i meg. Følte selv det var litt mistenkelig, men at jeg også måtte høre hva han ville snakke med meg om. Hva om han faktisk ville ha hjelp og fortelle meg at han driver med steroider, jeg har nemlig konfrontert han med det før! Vi gikk litt lenger bort fra inngangen og bort fra folk for å snakke, sa han fikk fem minutter. Skjønte fort at han ville ha meg for seg selv. For han tok hånden sin rett under armen min og strøk meg ned mot hofta... Jeg tok hånden hans bort og sa det var upassende og at jeg trodde han skulle snakke om noe viktig. Da sa han at han bare ville ha meg bort fra de andre og alene. Jeg sa da at han er en fantastisk gutt som jeg liker godt som elev, men at jeg som lærer ikke kan sette verken han eller meg i en upassende situasjon som ikke gagner verken han eller meg på lang sikt. Ja, jeg klarte faktisk å være rolig. Ble verken sint eller falt for fristelsen. Men må innrømme at det var veldig vanskelig å holde seg profesjonell. Sa også at hvis jeg så dem ute igjen ble jeg nødt til å varsle vaktene om at de ikke er gamle nok til å være der fordi jeg ikke kan være ansvarlig for at de drikker seg sanseløse. Håper nå at jeg slipper å møte dem ute igjen, både for min og hans del. Har dessverre ikke fått det så på avstand at jeg er uberørt når han legger inn støtet. Neste gang går jeg i såfall ut et annet sted og frem til alt er litt på avstand kommer jeg heller ikke til å drikke mye for jeg må ha kontroll. Dessverre tror jeg at mye alkohol fort kunne satt meg i en uheldig situasjon fordi jeg faktisk har upassende seksuelle følelser! Ja. Jeg skammer meg, men klarer ikke å styre følelsene og kun handlingene mine... HI

Skrevet

Hva lurer du på?

Anonymous poster hash: c5653...257

Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: 01be0...537

Skrevet

OK.... Takk for at du delte....eller.....hvorfor....flink du var(???)...

Nei, dette ble bare rart.

Anonymous poster hash: 96977...444

Skrevet

Jeg husker deg HI. Du var gymlæreren hans?

Jeg forstår at dette er vanskelig, og at du har behov for å dele.

IKKE sett deg selv i en vanskelig situasjon igjen. Du MÅ ikke falle for fristelsen.

Han merker åpenbart at du er interessert, og det er to mulige scenarioer her; enten er han det selv, eller så bare "leker" han med deg fordi han nyter rusen det er å være en tenåringsgutt som forstår at en kvinnelig lærer er tent på ham.

Det har uansett ikke noe å si. Ingenting KAN skje.

Neida, du er ikke læreren hans lenger, men det betyr ikke noe. Det er likevel umoralsk og galt. Du vil ikke klare å holde noe slikt hemmelig. Han vil skryte til alle han kjenner. Ryktet ditt blir ødelagt. Du får aldri jobbe som lærer igjen. Alt du har gjort hittil vil bli ødelagt, fordi alle vil stille spørsmål ved det. "Har hun hatt sex med andre også?" "Får elevene hun er tiltrukket av bedre karakterer enn andre?"

Om du MÅ gå på byen, hold deg borte fra steder der han er. Om du likevel treffer på ham, si fra til vaktene at han ikke er gammel nok. Da vil han nok bli sint og "hate" deg, men da vil det i hvertfall ikke skje noe mellom dere!

IKKE vær alene med ham igjen! Han vet hva du vil med ham.

Anonymous poster hash: b44d7...e68

Skrevet

Enig med nr. 8 i alt hun skriver!

Jeg husker også den tidligere tråden din, Hi.

Tiltrekning kan komme på de mest upassende tidspunkt, og overfor de mest upassende personer, slik er det bare. Noen ganger kan det være forferdelig vanskelig. Men vi har et valg om vi vil handle på den upassende tiltrekningen.

Her er situasjonen todelt, to hensyn du må ta.

Det ene er at du som lærer er i feil posisjon overfor ham. Selv om du ikke lenger er hans lærer og han over den seksuelle lavalder, så har du et forhold til denne gutten som lærer. Du har forsøkt å hjelpe ham med personlige problemer tidligere - tatt opp det med steroider med ham. Det vil si at det er en tykk grense mellom dere og du kan ikke krysse den. Du er den som har vært i en stilling hvor han var avhengig av deg som lærer. Siden han tydeligvis prøver å krysse den grense så må du være den voksne av dere - for hans skyld.

Og det andre er at du risikerer at et ev. seksuelt forhold mellom dere kan skade deg som person. Ryktene kommer til å gå, en tenåringsgutt som slår an på sin tidligere lærerinne på byen - selvfølgelig får kompisene det med seg. Som hun over skrev, du kan få et dårlig rykte på deg som lærer. Din profesjonalitet kan stilles spørsmål ved. Du kan plutselig stå i en posisjon hvor du ikke får gode referanser, ikke får jobb som lærer igjen.

Og en ting til. Om han går på steroider er han ikke helt stabil, spesielt om det blandes med alkohol. Hvis du skulle ende med å ha sex med ham nå, kan du ikke se bort fra at han kan skryte på seg at dere hadde sex sammen også i den tiden du var hans lærer. Sier han det og andre får høre det, andre voksne, venner med rettferdighetssans, tidligere eller nårværende kolleger av deg, hans foreldre.... da risikerer du en straffesak mot deg. Det trenger ikke en gang være han som sier noe slikt, det kan være en annen kompis eller klassevenninne som er sjalu som setter ut slike rykter. Har du og han da hatt sex nå i ettertid så stiller du svakt...

Jeg forstår at dette er vanskelig for deg, men synes du har gjort det helt riktige her. Du har vist ham grensen, hvor den går, du har markert avstand og påpekt lærer-elev-forholdet. Han er tydeligvis bevisst hvordan det at du ikke er hans lærer har endret ting, så du må være forberedt på at han vil prøve seg igjen. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke gått så mye ut fremover, og hvis du likevel går ut, ikke drikk noe. Og gjør slik du selv har tenkt - meld fra til vaktene om de kommer inn på utestedet igjen der de ikke er gamle nok. Gi ham/dem ev. én sjanse til, at de får gå frivillig nå og ikke komme tilbake før de er gamle nok - hvis ikke så må du varsle vaktene. Fortell dem at hvis du varsler vaktene så vil de mest trolig bli tatt for falske leg og det er straffbart og vil komme på rullebladet deres.

Du har gjort ting helt riktig til nå, Hi, fortsett slik! :)

Anonymous poster hash: 841ea...e93
Skrevet

Hei igjen, og takk for svar dere. Jeg lurer på å kontakte min tidligere arbeidsgiver og forklare situasjonen. Ikke hva jeg føler, men at han har vært på byen et par ganger i sommer og at jeg har oppfattet det som upassende. Mest for han sin skyld, usikker om han har fylt 18 enda. Men uansett greit å si at jeg mistenker steroider pga. oppførselen hans? Da kan de jo følge opp det videre og jeg har vært i forkant? HI

Skrevet

Hei igjen, og takk for svar dere. Jeg lurer på å kontakte min tidligere arbeidsgiver og forklare situasjonen. Ikke hva jeg føler, men at han har vært på byen et par ganger i sommer og at jeg har oppfattet det som upassende. Mest for han sin skyld, usikker om han har fylt 18 enda. Men uansett greit å si at jeg mistenker steroider pga. oppførselen hans? Da kan de jo følge opp det videre og jeg har vært i forkant? HI

Du får kanskje ulike meninger om akkurat dette, men jeg tror det kan være en god ide. Du tok jo opp det med steroider med ham da han var din elev også, og det at du tar kontakt med tidligere arb.giver gjør at de kan følge litt mer med og ev. tilby ham hjelp. Jeg tror ikke det er så dumt å gjøre akkurat dette.

Vil tro det kanskje kommer flere meninger om det... ;)

Anonymous poster hash: 841ea...e93

Skrevet

Hvor gammel er du, HI?

Anonymous poster hash: 8a209...7a1
Skrevet

Hvor gammel er du, HI?

27. HI

Skrevet

Hvor gammel er du, HI?

27. HI

Og han er 19? Synes ikke den forskjellen er så stor egentlig, men skjønner det er verre at du er tidligere lærer. Jeg er 41 og ble nylig sjekka opp av en på 23. Takket pent nei, og VELDIG bra du har gjort det! Hold deg unna han!

Skrevet

Hvor gammel er du, HI?

27. HI

Og han er 19? Synes ikke den forskjellen er så stor egentlig, men skjønner det er verre at du er tidligere lærer. Jeg er 41 og ble nylig sjekka opp av en på 23. Takket pent nei, og VELDIG bra du har gjort det! Hold deg unna han!

Han er straks 18 eller 18, jeg ble akkurat 27. Nei aldersforskjellen er ikke så stor egentlig, og hadde det ikke vært for at jeg ønsker å være lærer på vgs så hadde jeg gitt faen i hvor gammel han var om det ikke er for at jeg har "møtt" han i en elev-lærersituasjon. Det jeg vil er å undervise, så det er bare å holde seg profesjonell så godt det lar seg gjøre! Og for å understreke så ser han eldre ut, og generelt er det helt utenkelig med noen på vgs for min del. Det bare er noe med denne gutten, som har utfordret meg til de grader! En vanskelig situasjon som egentlig ikke burde være vanskelig. Og lærer-elevforholdet er sårbart på mange måter. En forbudt fantasi er å tenne på hverandre i en slik situasjon rett og slett. Kan være så enkelt som at det er derfor han virker påtrengende for min del. At jeg er den mest aktuelle kandidaten for å realisere en slik fantasi for han pga. min alder? Jeg er ikke helt uberørt heller, syns han er deilig rett og slett og "min type". Liker når gutter tar initiativet. Liker egentlig ikke utseendet hans sånn sett, men væremåten. Klart det er mulig at han merker det selv om jeg prøver å skjerpe meg! Men det er kun etter han begynte å bli påtrengende at mine tanker begynte... Var helt nøytral før det! Men nå er jo problemet så og si løst. Holde meg vekk og være avvisende om det dukker opp noe! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...