Gå til innhold

Er det jeg som er rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er rart at det er flere på dette forumet som skriver "jeg har ikke barn"?

Hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg ikke vært inne på et forum som heter "Barn i magen"😂😂

Litt merkelig er det at noen som har voksne barn her også, men for all del.. Det er de som ofte sier de mest fornuftige tingene😉.

Jeg mener virkelig ikke å være slem altså...

Anonymous poster hash: 4ae28...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, mange er jo prøvere og vil gjerne lese seg opp på en verden som man ikke er en del av, enda..

Også er dette forumet helt sinnsykt god underholdning til tider. Det skjer mer her enn på tvn!

Anonymous poster hash: c67d3...6bc
Skrevet

Hvorfor er det rart egentlig? Flertallet av trådene handler jo ikke om barn engang. De trådene kan jo være like interessante for barnløse som folk med barn. Dessuten planlegger gjerne mange barn. Det blir jo diskutert like mye hormonkurer, eggløsningstester, hvordan bli gravid, er den positiv osv. Sist men ikke minst, er det underholdning for mange ;)

Anonymous poster hash: 48daf...0e7

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er rart at det er flere på dette forumet som skriver "jeg har ikke barn"?

Hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg ikke vært inne på et forum som heter "Barn i magen"

Litt merkelig er det at noen som har voksne barn her også, men for all del.. Det er de som ofte sier de mest fornuftige tingene.

Du vet kanskje ikke at bim og dib har felles anpnymforum du???

Anonymous poster hash: 6ea9d...c57

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg ikke vært inne på et forum som heter "Barn i magen"

Litt merkelig er det at noen som har voksne barn her også, men for all del.. Det er de som ofte sier de mest fornuftige tingene.

Du vet kanskje ikke at bim og dib har felles anpnymforum du???

Og det er jo mange her inne som tenker på å prøve eller er prøvere, og derfor ikke har barn enda, Hva er rart med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...