Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Kort fortalt; jeg har innsett at mannen min ikke egentlig er interessert i å gjøre ting dammen med meg, utover å sitte hjemme. Han blir med fordi jeg vil, tar initiativ, ordner barnevakt osv. Men han gjør aldri dette selv. Alt han gjør utenfor husets fire vegger gjør han sammen med hele familien, - eller med venner. Ikke alene med meg.. :-( Jeg har foreslått at vi går til samtaler hos familiekontoret, men det er tydeligvis unødvendig i følge ham. Hva gjør jeg??? Anonymous poster hash: 73175...046
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Si det er nødvendig for deg og deres forhold! Får du han med på alt annet greier du dette også Anonymous poster hash: 3a563...235
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Sier han nei til å gå på kino eller restaurant kun med deg?? Han er ikke bare utrolig initiativløs da?? Så lenge han blir med, så trenger man kanskje ikke å lage et problem, men bare godta at han er litt treg... Anonymous poster hash: 0b8a4...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå