Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Hvilke konsekvenser ville det fått? Gutten på 12 år hadde med besøk som skulle overnatte, rett etter skolen i dag. Jeg var i dusjen når de kom. Oppfattet at min sønn satt på PC og spilte å chattet med andre kamerater. Kameraten var passiv tilskuer. Jeg ga klar beskjed om at han skulle legge fra seg PC å ta seg av besøket sitt. Måtte si det to ganger. Dette foregikk vel ca. en halvtime. Da la ham bort PC og jeg dro for å hente i bhg. Da får jeg mld fra mor om at hennes sønn ikke vil være hos oss fordi min sønn bare satt på PC. Kom hjem og fortalte min sønn dette. Da ble han lei seg. Hvordan hadde dere håndtert dette? Syns min sønn oppførte seg dårlig mot besøket i dag. Tok ikke hensyn. Anonymous poster hash: f9a22...6a5
Mamma til 2 søte Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Han hadde nok fått pc-nekt i minimum ei uke. En advarsel skal holde. Neste gang blir det 2 uker osv.
☆☆☆ Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Her er vel pc-avvenning på sin plass. Datanekt i helga og strenge retningslinjer frå mandag av.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Han har vel fått sin straff når kompisen dro? Og så ville jeg snakket litt om hvordan man faktisk oppfører seg når man har besøk.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Jeg hadde fjernet pc i en uke. Anonymous poster hash: 7acfd...3e4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Han fikk klar beskjed ang oppførselen sin. Han ble veldig paff når han fikk hører at besøket ville hjem, og ble lei seg. Jeg fjernet PC'N med en gang. Han fikk beskjed om å snakke med kameraten sin og ordne opp. Be om unskyldning. Han ba om unskyldning og besøket ønsket å være her alikevel. Jeg har sagt at PC/Internett er uaktuelt på ubestemt tid. Måtte få tenkt meg om litt først da jeg ble så innmari provosert. Hi Anonymous poster hash: f9a22...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå