Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Etter et langvarig forhold. Vi ble sammen da vi var 18. 10 år siden. Har hatt mange nedturer i det siste. Så kanskje det spiller inn. Jeg føler meg veldig forelsket i en annen. En kollega. Vi kan de lenge inn i øynene på hverandre, tar borti hendene til hverandre med vilje, har mye å prate om (mye mer enn meg og samboeren), jeg kan bare føle hele stemningen når vi er sammen.. Det er helt magisk. Jeg har aldri følt slik før. Tenker på han hele dagen. I dag når han kom på rapporten så vi bare på hverandre lenge. Jeg føler jeg ser langt inn i sjelen hans og han i min. Hahaha jeg vet jeg snakker kleint. De andre på jobb må jo merke det... 😕 jeg er avdelingsleder, så det er jo også et problem. Jeg tenker jeg aldri skal gjøre noe med dette, men det er så intenst. Jeg og samboer har vært på nippen til å bryte flere ganger de siste årene. Det som holder oss sammen er vårt barn. Jeg hadde blitt knust av å bryte opp,men er usikkert om det er pga jeg da splitter familien. Jeg tar meg selv i å drømme om et liv der han bare forsvant. For en fæl tanke, men livet hadde blitt lettere. Grusomt å tenke slik, i know... Han har såret meg så mye, er nok mye det og som gjør at jeg er litt bitter på han. Kanskje er følelsene der, men vi er fanget i et a4 liv... Huff vet ikke hva jeg vil med dette, kanskje noen av dere kloke damer kan snappe meg ut av galskapen? Anonymous poster hash: 9eeed...ec6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men jeg er også forelsket i en annen:( jeg og mannen har også slitt en stund.. Jeg går og håper at mannen skal gå fra meg, slik at jeg slipper å ta avgjørelsen overfor barna:( Ingen tips dessverre. Det er helt j... å være forelsket i en annen:( Anonymous poster hash: 07063...c83
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Orker ikke å svare så langt, men ja, det er helt normalt å bli forelsket selv når man er gift. Du må bestemme deg for hva du egentlig vil. Vil du skilles fra mannen eller ei? Ikke baser valget ditt på forelskelsen til han andre. Du kan ikke regne med at det ordner seg fordi du skilles. Når du har bestemt deg fo å ev. bli så slutt å fantaser om den andre. Lettere sagt enn gjort, ja. Men du holder forelskelsen i livet slik du holder på. Anonymous poster hash: cd581...e38
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Fant ut at et vennepar går fra hverandre nettopp fordi hun har fått følelser for en annen mann.. Tenk nøye over om du vil bryte opp familien for en forelskelse som lett kan gå over. Du er nok mer forelsket i følelsen enn i mannen du ikke kjenner enda. For all del, han kan være the one men tenk deg om før du bryter opp familien din. Det vil følge dere alle, spesielt gubben og ungene. Anonymous poster hash: c2dbc...662
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Jeg ble forelsket i en mann på 40 da jeg var 26 ( min mann er like gammel) Skjønner ikke at jeg ble betatt av en eldre mann... Da hadde jeg og min mann vært sammen i 9 år. Jeg var åpen om det til mannen min, han var helt fantastisk i denne vanskelige perioden som varte i 3 år!!! Holdt på å dø av forelskelse. Jeg fikk kalle min mann navnet på denne mannen da vi hadde sex.. Vi hadde så mye sex min mann var veldig fornøyd med det:D Er så glad jeg ikke gjorde noe galt, elsker mannen jeg har å er evig takknemlig for at jeg ikke var dum den gangen. Anonymous poster hash: 46dd3...11b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Når man blir forelsket i noen andre så er det noe som skurrer i samlivet. I ditt tilfelle så er det jo tydelig at dere har mistet gnisten. Samlivseksperter påpeker at i det øyeblikket du begynner å drømme om, bli betatt av eller forelsket i andre er det grunn til å ta en realitysjekk. Jeg vet at veldig mange her inne er fryktelig opptatt av å forsvare og ufarliggjøre slike følelser, men de vet nok innerst inne at alt ikke er helt på stell der hjemme. Anonymous poster hash: affe4...250
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Jeg ble forelsket i en mann på 40 da jeg var 26 ( min mann er like gammel) Skjønner ikke at jeg ble betatt av en eldre mann... Da hadde jeg og min mann vært sammen i 9 år. Jeg var åpen om det til mannen min, han var helt fantastisk i denne vanskelige perioden som varte i 3 år!!! Holdt på å dø av forelskelse. Jeg fikk kalle min mann navnet på denne mannen da vi hadde sex.. Vi hadde så mye sex min mann var veldig fornøyd med det:D Er så glad jeg ikke gjorde noe galt, elsker mannen jeg har å er evig takknemlig for at jeg ikke var dum den gangen.Anonymous poster hash: 46dd3...11b Oi, litt av en mann du har! Det hadde jeg aldri gått med på! Anonymous poster hash: cd581...e38
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Gresset er svært sjelden grønnere på den andre siden, plenen er penest der den blir stelt!! Og det er ikke normalt å bli forelsket i andre når man er i et forhold! Når man har partner, er alle andre bare 'folk', mao tenker man absolutt ikke romantisk eller seksuelt! Skal man bli forelsket må man stille seg åpen og tilgjengelig for det! Så da bør man faktisk gå i seg selv.... Anonymous poster hash: eb9b5...1ba
overlord Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Jeg ble forelsket i en mann på 40 da jeg var 26 ( min mann er like gammel) Skjønner ikke at jeg ble betatt av en eldre mann... Da hadde jeg og min mann vært sammen i 9 år. Jeg var åpen om det til mannen min, han var helt fantastisk i denne vanskelige perioden som varte i 3 år!!! Holdt på å dø av forelskelse. Jeg fikk kalle min mann navnet på denne mannen da vi hadde sex.. Vi hadde så mye sex min mann var veldig fornøyd med det:D Er så glad jeg ikke gjorde noe galt, elsker mannen jeg har å er evig takknemlig for at jeg ikke var dum den gangen. Anonymous poster hash: 46dd3...11b 😲
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #10 Skrevet 5. september 2015 Jeg ble forelsket i en mann på 40 da jeg var 26 ( min mann er like gammel) Skjønner ikke at jeg ble betatt av en eldre mann... Da hadde jeg og min mann vært sammen i 9 år. Jeg var åpen om det til mannen min, han var helt fantastisk i denne vanskelige perioden som varte i 3 år!!! Holdt på å dø av forelskelse. Jeg fikk kalle min mann navnet på denne mannen da vi hadde sex.. Vi hadde så mye sex min mann var veldig fornøyd med det:D Er så glad jeg ikke gjorde noe galt, elsker mannen jeg har å er evig takknemlig for at jeg ikke var dum den gangen. Anonymous poster hash: 46dd3...11b Wow. Din mann er jo ganske fantastisk. Han må være utrolig glad i deg for å være med på noe slik. Tenk å få høre et annet navn under sex der du visste han/hun var forelsket. Utrolig. Anonymous poster hash: 9eeed...ec6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #11 Skrevet 5. september 2015 Ja min mann er virkelig fantastisk. Han viste veldig godt hvem denne mannen var. Vi pussa opp huset vårt, jeg ble forelsket i den gamle å nå stygge rørleggeren som eide det firmaet. Var nok det at han var så snill å sjarmerende, å det var jo så klart for at vi betalte (var ikke i hode mitt den gang det gitt) Huff, nå ler vi av det, veldig glad jeg aldri sa noe til mine venninner, det ville vært så flaut. De hadde trodd det var en spøk siden min mann er kjekk og en veldig likandes mann. Anonymous poster hash: 46dd3...11b
Mamma til 2 søte Skrevet 5. september 2015 #12 Skrevet 5. september 2015 Pm man har ett bra forhold hjemme, vil jeg ikke si det er vanlig. Håper iallfall ille det 😕 Det er vel lettere om forholdet man har skranter tror jeg.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. september 2015 #13 Skrevet 5. september 2015 Jeg ble forelsket i en mann på 40 da jeg var 26 ( min mann er like gammel) Skjønner ikke at jeg ble betatt av en eldre mann... Da hadde jeg og min mann vært sammen i 9 år. Jeg var åpen om det til mannen min, han var helt fantastisk i denne vanskelige perioden som varte i 3 år!!! Holdt på å dø av forelskelse. Jeg fikk kalle min mann navnet på denne mannen da vi hadde sex.. Vi hadde så mye sex min mann var veldig fornøyd med det:D Er så glad jeg ikke gjorde noe galt, elsker mannen jeg har å er evig takknemlig for at jeg ikke var dum den gangen. Anonymous poster hash: 46dd3...11b Atte hæ?? Eier han ikke respekt for seg selv? Litt deg kalle ham navnet til den du var forelsket i når dere hadde sex? Ja man skal høre mye...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #14 Skrevet 5. september 2015 Vårt forhold var absolutt ikke på vei til å sktante i det hele tatt, dette kom som lyn fra klar himmel å man klarer ikke å styre følelsene sine het forferdelig håper jeg aldri opplever det igjen. Anonymous poster hash: 46dd3...11b
Surogvanskelig Skrevet 5. september 2015 #15 Skrevet 5. september 2015 Det et ikke uvanlig, bare ikke gi forelskelsen næring. Den vil gå over, det kjennes bare ikke sånn akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #16 Skrevet 5. september 2015 Been there...... Det var helt forferdelig, og helt fantastisk, fordi den andre hadde følelser for meg også..... Men vi bestemte oss for å prøve å glemme hele greia siden begge er gift og har små barn..... Kjenner fortsatt jeg har følelser for han, men ser han veldig sjelden, så det går greit. Men litt vondt gjør det... Anonymous poster hash: 143e3...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå