Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Jeg er gravid i uke 9. Den siste uken har jeg hatt rosa utflod og i dag begynte det å blø. Regner dermed med at jeg har en spontanabort. Hva kan jeg forvente de nærmeste dagene? Skal egentlig i bryllup i morgen i en annen by, bør jeg holde meg hjemme? Hva med mannen, vil jeg klare meg alene hjemme? Foreløpig har jeg ingen smerter, blir det veldig vondt? Skjønner at det ikke finnes en fasit på dette, men fint med en pekepinn på hva jeg kan forvente. Anonymous poster hash: ef6fc...ede
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Jeg hadde SA i uke 5. Blødde bittelitt første dagen, ganske mye andre dag, og så skikkelig mye dag 3-5, før det ble mindre igjen. Dag to hadde vi selskap, det gikk fint da, men ble litt mange turer på do Jeg fikk sykemelding, det var nok mest for det psykiske, men jeg gikk på do minst hver time for å skifte nattbind! Så det var greit å være hjemme. Hadde aldri orket å gå i bryllup den dagen! Anonymous poster hash: 1eeda...9cf
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Hadde ikke noe særlig smerter forresten, som menssmerter. Anonymous poster hash: 1eeda...9cf
Hjertefru Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Trenger jo ikke være en abort. Har hatt fire sa og alle har starta med mørkebrunt gammelt blod. Det kan ta 2-3 dager før det kommer en større blødning. Når du er bare fire uker på vei er det ikke så sannsynlig at den blir så stor at du må legges inn på sykehus fex. Har ikke hatt store smerter ifb med mine sa. Men det er sikkert individuelt. Om du vil klare deg alene hjemme vil avhenge av din psykiske tilstand og om dere har flere små barn hjemme fex.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Hi her. Jeg er 9 uker på vei og har et barn under 2 hjemme også. Anonymous poster hash: ef6fc...ede
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Hvem skulle egentlig passe toåringen da? Kan vedkommende være der med deg i morgen? Ikke sikkert det blir så ille, men du bør kanskje ikke passe barn oppi i det hele. Det er jo en påkjenning både fysisk og psykisk. Anonymous poster hash: 1eeda...9cf
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg SA i uke 14 (3.sept) ombord på et fly. Fikk tilbake mens etter 35 dager. Første EL 10 dager etter første dag M. Har brukt CBFM. Er nå på dag 4 med høy fertilitet. Så håper det klaffer! Har et sterkt ønske om å bli fort gravid igjen!☺️ Anonymous poster hash: 5d0c4...425
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Så trist å høre ! Jeg har akkurat vært gjennom en spontanabort i uke 14. Startet å blø litt 4 dager i forkant. Ingen smerter før 1 time før selve aborten (på et toalett i et fly). Jeg ble lagt inn på sykehus for utskrapning. Blødde 4 dager etterpå, ingen smerter. Det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg hadde ville blitt hjemme om jeg var deg. Det kan også være godt med selskap om det skulle hende noe. Ganske tøft psykisk, kan aldri være nok forberedt uansett. Masse masse lykke til! Klem Anonymous poster hash: 5d0c4...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå