Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Lurer på om jeg har modningsrier eller maserier eller uregelmessige rier... Begynte i natt.. Holdt på et par timer- Vondt i korsryggen som også strålte ned i lårene.. Kjentes kanskje ut som etterrier.. I dag satt det plutselig i gang igjen.. Men nå var det kjempe vondt i korsryggen og skikkelig med stråler ned i beina. Men det varte og varte- Var liksom ikke no pauser. Holdt seg sånn i 15-20 min før det slapp taket. Så vondt at jeg ble kvalm.. Nå ligger jeg her med litt stråling i beina og litt småvondt i ryggen som kommer og går. Hva tror du? Er i uke 38 forresten. Anonymous poster hash: 7aaa5...b9d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Er mye frem og tilbake og ikke noen fasit på hvordan det starter. Det høres jo veldig ut som at du skal følge med på det her da! Hvis du tillegg klarer å ligge med gubben og få en dose prostaglandin så kanskje det nærmer seg med stormskritt! Klart, hvem vil ha et ligg når man har rier! Lykke til! Anonymous poster hash: 9c120...a74
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Dessverre er svaret at det er ingen fasit på slikt. Etter første fødsel trodde jeg at jeg visste hvordan det var, men når nr 2 kom startet det totalt forskjellig. Ring føden og spør hva de syns Anonymous poster hash: 99d62...baa
magica fra tryll Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Jeg har alltid fulgt regelen om at når jeg er i fødsel, da er det ikke tvil!! Men noen føder jo lettere enn andre, så da går det liksom ikke... Jeg har liksom gått i flere uker og lurt på om jeg skal føde med alle 6;)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Det har jeg også tenkt, at når det er igang så er jeg helt sikker. Men dette er 3djemann og tidligere har jeg ikke hatt noe antydning før det plutselig er i full gang. Hm.. Begynte å angre med en gang 😂 Får ta en runde i høyet i kveld da, og se om det tar seg opp- Selvom jeg godt kunne tenke meg å droppe hele fødselen nå😉 Hi Anonymous poster hash: 7aaa5...b9d
MarianeA Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Man er ikke i tvil om fødselen er i gang. For det kjenner man. Så er du usikker, er du sannsynligvis ikke kommet dit hen enda
Mamma_til_2 Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Om du er i tvil så er det nok sterke kynnere eller modnings rier, når det setter igang så vet du det! Lykke til.
MammaTilNick Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Jeg satt 12 dager på overtid og trodde jeg hadde forspist meg på kaker 😂! Det var 17.mai og satt der som en diger gravidosaurus og gaflet i meg kaker. Hadde så vondt i magen, da kvelden kom så gikk det 3-5 minutter imellom magesmertene. Hehe
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Jeg hadde aldri vonde rier og aldri mer enn 15 minutter mellom. Gikk to døgn og trodde jeg hadde kynnere før jeg plutselig fikk pressrier. Hun var ute på andre rie, hjemme på badet. Få en sjekk på sykehuset hvis du er usikker. Anonymous poster hash: d8b37...fcd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #10 Skrevet 4. september 2015 Jeg gikk i timevis og trodde jeg hadde kynnere, men det var rier. Samme med søstera mi, hun hadde så lite vondt at tilogmed fødselslegen hun traff på føden ikke trodde det var noe alvorlig. Noen få timer etter fødte hun i uke 26. Altså må du bare følge med. Ta gjerne kontakt med føden om du er usikker. Anonymous poster hash: b99ec...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå