Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Ansvarlig når du jobber innafor helse, med pasienter evt brukere? Ikke eldre da. Gjelder ikke meg..trodde det var sånt man fikk sykemeld for.. Anonymous poster hash: 7d6a0...3fc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Jeg har gjort det et par ganger, men anbefaler det ikke selv om ingen av mine pasienter er blitt syke av det. Det tar lenger tid å bli frisk, men det kommer selvfølgelig an på almenntilstanden også. Ikke alle som er kjempedårlige selv med lungebetennelse. Noen kan gå på jobb. Men jobber man med svært syke pasienter/brukere med redusert immunforsvar bør man holde seg hjemme. Selvstendig næringsdrivende her, vi presser oss nok litt for hardt innimellom. Anonymous poster hash: dbe34...fa2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Jeg har hatt lungebetennelse flere ganger, og kan si at det kan være stor forskjell på lungebetennelse og lungebetennelse. Jeg har hatt lungebetennelse med 41 i feber, surklende tung pust og så gåen at jeg omtrent ikke kan stå på beina. da har jeg selvfølgelig vært hjemme. Men så har jeg og hatt lungebetennelse hvor jeg kun har hatt kraftig hoste og vært litt sliten. Og da har jeg vært på jobb. Jobber i barnehage med de aller minste Anonymous poster hash: ad1e6...5fa
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Lungebetennelse er vel sjelden smittsom? Jeg har hatt lungebetennelse tre ganger i mitt liv, ene gangen var jeg lagt inn på sykehuset med intravenøs antibiotika og pustehjelp, ene gangen var jeg sengeliggende hjemme med nesten 40 i feber og helt kaputt, men den gangen jeg hadde stille lungebetennelse følte jeg meg bare sliten og pjusk så da var jeg på jobb hele tiden. Anonymous poster hash: f6ee7...426
Surogvanskelig Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Jeg fikk lungebetennelse noen uker etter at jeg begynte i min første jobb etter endt utdannelse. Ville være flink og presset meg til å gå på jobb. Legen ble rett og slett sinna. Kunne vist bli veldig syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå