Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Må du komme fastende til dette? Anonymous poster hash: 18a01...a09
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 I hvilken sammenheng? Blodprøve? Og hvilken type prøve? Dvs, helt umulig å si ut fra ingen informasjon, det avhenger av hva det er, hva skal det tas for, hvorfor skal det tas. Du må snakke med den som har bestilt prøven. Og hadde du tenkt å stole blindt på svar du får fra et anonymt forum, når det finnes så mange andre sikrere kilder?! Anonymous poster hash: 99627...6b9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Serumspeil måler konsentrasjonen av ett legemiddel i kroppen din. Du skal vel ta det uten å ta medisiner først den dagen iallefall. Om det var fastende husker jeg ikke siden det er lenge siden jeg sluttet på medisin. Men det er jo bare å google. Anonymous poster hash: 94223...812
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Serumspeil måler konsentrasjonen av ett legemiddel i kroppen din. Du skal vel ta det uten å ta medisiner først den dagen iallefall. Om det var fastende husker jeg ikke siden det er lenge siden jeg sluttet på medisin. Men det er jo bare å google. Anonymous poster hash: 94223...812 Første delen er riktig. Andre delen kan være direkte feil, avhengig av hvilket legemiddel det er snakk om. Derfor bør HI snakke med legen som har bestlit prøven, og ikke ta råd fra randoms på et forum for god fisk. Anonymous poster hash: 99627...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå