Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Vi har prøvd å bli gravid med nr 3 i snart ett år nå. Nå har jeg vært på (privat) utredning og alt ser fint ut. Gyn anbefaler en prøve fra mannen som neste steg og jeg kommer hjem og forteller dette til mannen... Fikk da til svar at dette er mitt prosjekt så noen prøve vil ikke han ta, blir vi ikke gravid så blir vi ikke gravid. Ble skikkelig satt ut av å få dette slengt i fleisen... Greit nok at han ikke ønsker å ta prøve men å si at "dette er ditt prosjekt" ble jeg skikkelig lei meg for... Jeg sa ikke noe mer om det... Er jeg hårsår og helt på bærtur? Noen andre med liknende erfaring? Anonymous poster hash: a2216...f08
Ayn Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Synes dette hørtes rart ut. Er det bare du som vil ha barn?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Det syntes jeg var brutalt av han.. Og selv om han hadde hatt PMS så hadde det ikke vært en grei ting å si. Anonymous poster hash: b8df6...0db
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Synes dette hørtes rart ut. Er det bare du som vil ha barn? Nei, vi har jo blitt enige selv om det var jeg som tok opp temaet til diskusjon for lenge siden. Har vært aktive prøvere og har ikke hatt inntrykk av at han har vært usikker på det vi bestemte oss for -før nå.... HI Anonymous poster hash: 9e5bb...968
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Enten så vil ikke mannen din ha flere barn, eller så synes han det er så ille å høre at "problemet" ev. ligger hos ham at han heller blir ufin mot deg enn å innrømme det. Noen menn tror det går ut over deres maskulinitet om de har nedsatt sædkvalitet. Noen sliter så med dette at de heller vil ødelegge gode forhold enn å innrømme det. Prøv å ikke hisse deg opp, vær saklig med ham og still ham spørsmål han må svare på. F.eks.: "Vi har prøvd i et år å få nr. 3, du har sagt du ville det, har du løyet til meg om det? I så fall, hvorfor?" "Hvorfor vil han ikke ta en prøve?" "Er han redd for resultatet en slik prøve kan vise?" "Når vi var enige om å få nr. 3, hvorfor distanserer du deg nå og sier dette kun er mitt prosjekt?" "Om du ikke ønsker flere barn, hvorfor har du i så fall ikke sagt noe om dette og latt meg tro at vi prøvde i et år, gått gjennom undersøkelser VI har betalt mye for... om du ikke ønsket flere barn?" Få ham i tale! Anonymous poster hash: 0778a...158
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 At han ikke vil analyseres ihjel betyr ikke at han ikke ønsker et barn. Min mann er totalt imot prøverørsmetoden og alt som ikke skjer på naturlig måte. Så hadde vi ikke fått det til, så hadde eneste alternativet vært adopsjon. Anonymous poster hash: ff2a0...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå