Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Det er ikke bare bare å ha full pupp. Jeg lekker stadig brystmelk i sengen og til min store forferdelse hadde jeg ikke tissunderlag ved brystene, bare ved føttene (som i utgangspunktet skulle være under rumpa for å ta imot om vannet skulle gå på natten). Vi samsover og jeg lekker stadig melk på meg selv og på ungen, stakar. Så problemet nå er altså at overmadrassen har fått et stivt felt det jeg har lekket brystmelk. Noen som har slitt med dette før og har noen tips for å rense dette? Det frister mest å "bare" kjøpe ny overmadrass men det er ikke barebare å dra på IKEA heller og lommeboken sier nei akkurat nå. Fra nå av vil det bli tisseunderlag under lakenet for å ta imot men noe skade har jo allerede skjedd. What to do? Har aldri vasket en overmadrass før, den var i utgangspunktet ganske ny :-( Anonymous poster hash: 43a63...9fa
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Tips mottas gledelig på melkefjerning og luktfjerning altså! Anonymous poster hash: 43a63...9fa
TPK Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Vask trekket i vaskemaskinen. Hvis selve madrassen stinker kan du prøve å vaske bare flekken med klut med såpe. Evt. spyle den i dusjen eller henge den ut i regnet. Vanskelig å tørke da... Vår hang i dusjen et par dager sist den måtte vaskes.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Trekket kan visst ikke vaskes i maskin. Det er avtagbart men står kun "upholstery shampoo" :-( Tenkte prøve bakepulver og eddik men får se. Anonymous poster hash: 43a63...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå