Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Har en bekjent på face. En ganske håpløs hundeeier. Hunden har stukket av på tur flere ganger. Første gang var den borte en uke, andre gang fire dager og nå er den borte igjen. Den stikker med en gang hun slipper den men som regel dukker den opp etter en times tid. Kjenner jeg blir sur, både fordi hunden kan utsettes for fare og den kan ta vilt og skremme andre turgåere. Den er ikke spesielt vennlig heller. Er det ok å si at hun nå får ha den i bånd eller i det minste langline slik at den ikke blir borte flere ganger? Eller får jeg DIB svaret, det har ikke du noe med. Anonymous poster hash: 78d91...246
TinaK 1990 Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Dib svaret...."det har du virkelig ikke noe med"
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Sørg for å få fanget den inn noen ganger og lever den til Falken, anonymt. Da må hun betale for å få den ut igjen. Det vil kanskje få henne til å tenke seg bedre om en annen gang. Å ta det opp med henne generelt tror jeg ikke vil fungere, men hvis dere går sammen kan du si at du ikke vil være med om hunden ikke holdes i bånd. Anonymous poster hash: 38963...965
Hjertefru Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Det er jo rimelig åpenbart at den hunden ikke kan gå løs, så det kan du trygt si til henne. Du må si det face to face, men ikke på fb
Gjest Kira Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Det er så håpløst uansvarlig av henne, og det ville ikke kostet meg en kalori å gi beskjed om at hun enten må passe bedre på eller omplassere bikkja til noen som kan ta ansvar for den!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Fang den, gi den til politiet Anonymous poster hash: d8c51...7b3
Gjest Antarctica Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Hadde faktisk blitt sur! Båndtvang er der av en grunn. Det SKAL respekteres. Har man så lite vett på dyr, bør man ikke ha dyr.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Hadde faktisk blitt sur! Båndtvang er der av en grunn. Det SKAL respekteres. Har man så lite vett på dyr, bør man ikke ha dyr. Hun respekterer båndtvangloven, men loven om hundehold er det litt så som så med. Om du har kontroll på hunden gir loven deg anledning til å ha hunden løs i gitte perioder. Anonymous poster hash: 78d91...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå