Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Hadde dere "fri-helger" hvor dere skeiet ut, spiste hva dere ville - for så å starte opp igjen på mandag? Jeg har holdt på noen uker nå uten noen form for utskeielser...lyst å ha en kose-hel hvor vi baker litt, spiser is og smågodt. For så å starte opp igjen på mandag. Anonymous poster hash: 24057...378
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Har ikke slanket meg så mye selv. Men i alle slankekurer (muligens bortsett fra dersom man forsøker å oppnå ketose,det vet jeg ikke) bør man unne seg selv litt av det man savner en gang i blant. Hvis man er for streng er sjansen mye større for at man skal sprekke. Men ikke spis "hva du vil". Unn deg noe godt, men begrens mengden. Del smågodt opp i små biter før du spiser det. Det er faktisk utrolig effektivt! Du får samme smaken av en liten bit, og du kan kose deg lenge uten å få i deg så mange kalorier. Anonymous poster hash: 93ea5...c4a
MarianeA Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Jeg har slanket meg over 50 kg. To ganger har jeg gjort dette. Og da skeiet jeg ikke ut i det hele tatt, verken jul eller helg. Faktisk ikke en eneste gang. For meg handler slanking om å ha kontroll. Skeier jeg ut mister jeg kontrollen over matinntaket og det er vanskelig å ta seg inn igjen. Jeg har selvsagt prøvd å slanke meg mange hundre ganger utenom disse reale slankekurene. Og alle gangene har jeg vært flink i både to og tre uker før jeg skulle tillate meg selv en utskeielse iform av helgekos og ikke greid å hanke meg inn igjen.Så for meg er det enten eller.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Jeg har slanket meg over 50 kg. To ganger har jeg gjort dette. Og da skeiet jeg ikke ut i det hele tatt, verken jul eller helg. Faktisk ikke en eneste gang. For meg handler slanking om å ha kontroll. Skeier jeg ut mister jeg kontrollen over matinntaket og det er vanskelig å ta seg inn igjen. Jeg har selvsagt prøvd å slanke meg mange hundre ganger utenom disse reale slankekurene. Og alle gangene har jeg vært flink i både to og tre uker før jeg skulle tillate meg selv en utskeielse iform av helgekos og ikke greid å hanke meg inn igjen.Så for meg er det enten eller. Regner ikke med at du har gått ned hundre kilo så går ut i fra at du gikk opp igjen? Var kiloene verre å få av andre gang? Anonymous poster hash: 8c24d...b46
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Nei. Jeg tålte ikke utskeielser, da sprakk jeg. Jeg har gått ned ca 40 kilo to ganger. Tredje gangen valgte jeg en gastric sleeve-operasjon. Denne gangen har nedgangen vært varig over tre år og det oppleves uproblematisk. Anonymous poster hash: ae2dd...a93
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Jeg har gått ned 30 kg. Ingen spesiell utskeielse egentlig, men jeg teller kalorier. Så om jeg en lørdag har lyst på sjokolade så legger jeg det inn i kaloribudsjettet mitt. Har aldri overspist eller noe sånt, men jeg føler liksom ikke noe behov for det lengre heller da. Hadde jeg hatt lyst til å skeie skikkelig ut en dag så hadde det vel neppe utgjort noen stor forskjell. Anonymous poster hash: 83e3e...d32
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Jeg har bare gått ned 26,5 kilo, men jeg svarer likevel. Det handler jo om å finne den metoden som passer for deg. Passer det for deg, og du klarer å hente deg raskt og godt inn igjen er ikke utskeielse et problem dersom du ønsker det og trenger det, og vil bruke de ekstra ukene det da tar for å komme ned i ønsket vekt. Jeg ville likevel ikke valgt en hel helg. Det holder med en dag. Helga kan fort bli torsdag - søndag dersom det da skjer noe på torsdagen som innebærer at noen har bakt eller handler noe godteri. Jeg brukte noka og kaloritelling når jeg gikk ned den vekten. Jeg koste meg ikke noe i starten, så fikk jeg en dårlig vane med at jeg koste meg ikke en gang en helg, jeg tok hele jula og hele sommeren. Kanskje tom. påsken. Det resulterte i ned 10-15 kilo, så opp 6-8 kilo. Det som funket best for meg, (før jeg ble syk,) var å ligge litt lavt på kaloriene, altså ikke 1000kalorier til dagen, men litt mindre enn anbefalt, og så ha 1 dag innimellom, kanskje hver 3. - 4. uke hvor jeg fikk spise ikke alt jeg ville, men en del. Det var den perioden jeg klarte å holde meg til det, at jeg gikk mest og jevnest ned.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Dere som har gått ned 50 kg to ganger eller lignende uten noen utskeielser..kanskje det er det dere Gjør feil? At dere ikke har dager hvor dere skeier ut? Anonymous poster hash: 24057...378
E.E.E. Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Her gått ned 18 kg. på ett år nå. 13 av dem fra Februar. Jeg slanker meg ikke, her handler det om livsstil-endring. Jeg spiser godteri, ikke på noen spesiell dag, men sjelden mer enn ett par ganger i uka. Jeg sørger for å spise frokost, lunsj, ett i mellom og middag (eller middag og kvelds). F.eks på lørdager tas godteri fram med en gang etter middag. (Da spiser vi sen middag.) Da er jeg egentlig mett og forsynt og tar derfor noen biter i stede for å tømme skåla. 😜😄😄 Hadde jeg kuttet alt, hadde jeg gått på en kjempesmell! 🙈 Har viljestyrke på linje med en glassmanet når det gjelder godteri..... så best å være mett først, hehe. 😄 😄
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #10 Skrevet 4. september 2015 Jeg gikk ned fra 90-58 kg, for 7 år siden. Jeg gikk på lavkarbo, bare lett lavkarbo. Så jeg koste meg med fruktsalat med krem, og atkins sjokolade. Jeg er sukkeravhengig, derfor jeg valgte å kutte ut godteri og sånn. Nå er jeg overvektig igjen, og prøver å gå ned. Prøvde først med godteri på lørdag, men det sklei ut i flere dager. Så nå er det ikke godteri mer. Men jeg spiser litt potetgull som kos. Der klarer jeg å spise bare litt. Anonymous poster hash: 53e17...c18
MarianeA Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 Jeg har slanket meg over 50 kg. To ganger har jeg gjort dette. Og da skeiet jeg ikke ut i det hele tatt, verken jul eller helg. Faktisk ikke en eneste gang. For meg handler slanking om å ha kontroll. Skeier jeg ut mister jeg kontrollen over matinntaket og det er vanskelig å ta seg inn igjen. Jeg har selvsagt prøvd å slanke meg mange hundre ganger utenom disse reale slankekurene. Og alle gangene har jeg vært flink i både to og tre uker før jeg skulle tillate meg selv en utskeielse iform av helgekos og ikke greid å hanke meg inn igjen.Så for meg er det enten eller. Regner ikke med at du har gått ned hundre kilo så går ut i fra at du gikk opp igjen? Var kiloene verre å få av andre gang? Anonymous poster hash: 8c24d...b46 Ja jeg gikk opp igjen. Ikke verre å slanke seg andre gangen egentlig, når man først kom ordentlig i gang.
MarianeA Skrevet 4. september 2015 #12 Skrevet 4. september 2015 Dere som har gått ned 50 kg to ganger eller lignende uten noen utskeielser..kanskje det er det dere Gjør feil? At dere ikke har dager hvor dere skeier ut? Anonymous poster hash: 24057...378 Jeg tåler ikke utskeielser på den måten, kan ende opp med en matorgie som varer i dagesvis. Første gangen jeg slanket meg 50 kg var jeg tynn og fin i mange år, men når jeg først begynte å legge på meg gikk det fryktelig fort.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #13 Skrevet 4. september 2015 Fødte tvillinger! Koste meg hver dag og ga faen i dagene. Spiste/spiser like mye godt på ukedagene som i helgene Anonymous poster hash: 4ae90...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå