Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Har mest "respekt" her inne? Anonymous poster hash: 0220d...d67
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Hva er ditt forslag da? Anonymous poster hash: 57203...3be
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Det Briljante Trekløver- sug lut, Lektor Doppler og Pashla. Med førstnevnte i spissen Anonymous poster hash: 3d7de...334
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Hva er ditt forslag da? Anonymous poster hash: 57203...3be Tja, Pashla kanskje. Men jeg jeg driter egentlig i det, for meg er det ikke viktig hvordan de argumenterer eller hva de mener. Anonymous poster hash: 0220d...d67
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Jeg personlig har mest respekt for Sug Lut. Liker henne skikkelig godt, minner meg om kusinen min. Anonymous poster hash: cf60c...5d1
Mamma til 2 søte Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 (endret) Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Endret 4. september 2015 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Er det en ting som er sikkert så er det at respekt ikke eksisterer her inne. Anonymous poster hash: b670e...280
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Helt enig. Hun er en jævel på å argumentere for sitt syn, men går aldri over streken. Vi trenger flere som henne her inne 👍🏻 Anonymous poster hash: 3d7de...334
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Blair Waldorf Anonymous poster hash: edc3d...b26
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #10 Skrevet 4. september 2015 Respekt for dibhøns? Hehe... den var god Anonymous poster hash: 164b7...8b3
Gjest Antarctica Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Helt enig. Hun er en jævel på å argumentere for sitt syn, men går aldri over streken. Vi trenger flere som henne her inne 👍🏻 Anonymous poster hash: 3d7de...334 Hyggelig det - men jeg tror jeg holder en knapp på Stjerna. Kort, konsis, velformulert og to the point. Og Miss Marple.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #12 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Helt enig. Hun er en jævel på å argumentere for sitt syn, men går aldri over streken. Vi trenger flere som henne her inne Anonymous poster hash: 3d7de...334 Argumentere? Haha... Ja, det kan det vel også kalles. På dib.. Anonymous poster hash: a7ca2...9cf
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #13 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Helt enig. Hun er en jævel på å argumentere for sitt syn, men går aldri over streken. Vi trenger flere som henne her inne Anonymous poster hash: 3d7de...334 Argumentere? Haha... Ja, det kan det vel også kalles. På dib.. Anonymous poster hash: a7ca2...9cf Skjønner du virkelig ikke at sånne kommentarer bare viser oss andre hvor lite du har å fare med? Mennesker som ikke tåler at andre får ros er noe av det mest stusselige jeg vet. Anonymous poster hash: 9fe65...da3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #14 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Helt enig. Hun er en jævel på å argumentere for sitt syn, men går aldri over streken. Vi trenger flere som henne her inne Anonymous poster hash: 3d7de...334 Argumentere? Haha... Ja, det kan det vel også kalles. På dib.. Anonymous poster hash: a7ca2...9cf Skjønner du virkelig ikke at sånne kommentarer bare viser oss andre hvor lite du har å fare med? Mennesker som ikke tåler at andre får ros er noe av det mest stusselige jeg vet. Anonymous poster hash: 9fe65...da3 Ja, for Gud hjelpe meg om noen skulle ha en annen mening enn hønseflokken...? Anonymous poster hash: a7ca2...9cf
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #15 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Helt enig. Hun er en jævel på å argumentere for sitt syn, men går aldri over streken. Vi trenger flere som henne her inne Anonymous poster hash: 3d7de...334 Argumentere? Haha... Ja, det kan det vel også kalles. På dib.. Anonymous poster hash: a7ca2...9cf Skjønner du virkelig ikke at sånne kommentarer bare viser oss andre hvor lite du har å fare med? Mennesker som ikke tåler at andre får ros er noe av det mest stusselige jeg vet. Anonymous poster hash: 9fe65...da3 Ja, for Gud hjelpe meg om noen skulle ha en annen mening enn hønseflokken...?Anonymous poster hash: a7ca2...9cf Det har ingenting med å ha forskjellige meninger, men hvordan man velger å fremstå med måten man ordlegger seg på. Men jeg forventer faktisk ikke at du skjønner det Anonymous poster hash: 9fe65...da3
MammaTilNick Skrevet 4. september 2015 #16 Skrevet 4. september 2015 Jeg husker "sug lut" fra da jeg var her i 2006/2007 😄
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #17 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Pashla er hyggelig. Men hun kverrulerer så innmari mye... MÅ alltid ha siste ordet. Anonymous poster hash: 8e475...72f
Gjest Antarctica Skrevet 4. september 2015 #18 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Pashla er hyggelig. Men hun kverrulerer så innmari mye... MÅ alltid ha siste ordet. Anonymous poster hash: 8e475...72f Nei, her må jeg altså arrestere deg - noe sånt kan ikke få bli stående uimotsagt! 😝
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #19 Skrevet 4. september 2015 Pashla er en av få som utmerker seg positivt her inne i mine øyne. Sjelden (aldri) jeg ser noe spydigheter fra henne. Har respekt for alle her inne, men hun utmerker seg. Ellers er jeg dårlig på nick. Kan kanskje huske 5 stk på stående fot. Ikke vært her så lenge heller da. Helt enig. Hun er en jævel på å argumentere for sitt syn, men går aldri over streken. Vi trenger flere som henne her inne Anonymous poster hash: 3d7de...334 Argumentere? Haha... Ja, det kan det vel også kalles. På dib.. Anonymous poster hash: a7ca2...9cf Skjønner du virkelig ikke at sånne kommentarer bare viser oss andre hvor lite du har å fare med? Mennesker som ikke tåler at andre får ros er noe av det mest stusselige jeg vet. Anonymous poster hash: 9fe65...da3 Ja, for Gud hjelpe meg om noen skulle ha en annen mening enn hønseflokken...?Anonymous poster hash: a7ca2...9cf Det har ingenting med å ha forskjellige meninger, men hvordan man velger å fremstå med måten man ordlegger seg på. Men jeg forventer faktisk ikke at du skjønner det Anonymous poster hash: 9fe65...da3 For ordleggingen din er helt fin? Pashla snakker jo bare for seg selv, hun enser jo ikke engang hva andre skriver eller mener, men henger seg opp i noen ord, en setning, og pøser på med kverulering og svada. Prøver å framstå som belest og klok, men virker jo bare tafatt med dårlige antenner. Hun diskuterer ikke, hun prøver bare å "vinne". Anonymous poster hash: a7ca2...9cf
<3Barn&Engler<3 Skrevet 4. september 2015 #20 Skrevet 4. september 2015 Stjerna, tenker jeg da Liker henne godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå