Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Jeg er elendig på interiør. Hva kan jeg gjøre for å få stua lun og koselig? Anonymous poster hash: 3fb37...22a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Gardiner, puter, pledd, duker og mykt lys. Velg tilbehør i en farge du liker, kjøp rammer på IKEA å print ut egene bilder eller barnas malerier og heng opp. Symmetri på bilder og ant puter pledd mm. Tepper kan også være koselig. Anonymous poster hash: 5e1a9...0ee
Pigalopp:-) Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Noen planter pleier å live opp litt. Du kan henge opp noe på veggene, gjerne noe som ikke er et bilde. Et dekorativt teppe, en figur, etc Puter i sofa og gardiner gjør det lunt. Gjerne også teppe på gulv. Og belysning er viktig. 😊
jojoen Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Jeg synes belysning er viktig! Ha heller mange, små lyskilder enn en sterk
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Varmt lyst i kriker og kroker, ikke industrilys fra taket. Levende lys. Interiørdetaljer i naturmaterialer; kurver, gammelt treverk, kobber, messing, gull (må,ikke overdrives men litt kan være lekkert). Dyp farge på noen vegger, lune golvtepper i natur eller lune farger. Tunge gardiner i fløyelsaktig stoff fra gulv til tak foran de store vinduen kan være superlekkert. Ulike materialer er viktikg, som skinn, tre, og de tidligere nevnte. Pass på at alt ikke for eksempel er i eik eller høyglans, det blir dørgende kjedelig, materialer må blandes, men ikke masse av alt. Dunvil ikke at huset ditt skal,se ut som en Bohuskatalog.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Takk for tips 😊 Anonymous poster hash: 3fb37...22a
*Miss Marple* Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Lysfat 😄 Haha, jeg klikket meg kun inn på tråden fordi jeg såg at du hadde siste kommentar, og jeg var skråsikker på at du skrev lysfat 👏👏👏 10 poeng til meg 🎍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå