Gå til innhold

Tv-rot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos kjæresten min er det tre forskjellige fjernkontroller som må brukes for å få på tv'n. Det må stilles inn på alle tre HVER gang vi skal se på tv. Kan det virkelig være nødvendig? Han har Get som leverandør og Samsung Tv. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Det må jo være mulig å innstille oppsett en gang for alle? Jeg kan liksom ikke ta med tv, dekoder og DVD-spiller i butikken heller og det virker litt dumt å bestille elektriker for dette 😝 hva ville du gjort?

Hilsen Sinna, syk og alene hjemme...

Anonymous poster hash: 9a277...86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Universalfjernkontroll! Det har vi :-) husker ikke hva den heter da...

Skrevet

Vi har get og Samsung. Slår kun på påknappen på begge to så er tv på.

Skrevet

Vi har også get. Jeg så i bruksanvisningen at du kan synkronisere tv kontrollen med dekoderkontrollen.

Er visst fort gjort. Jeg har bare ikke fått rotet meg til det selv :)

Skrevet

Takk for svar! Nå ser jeg at det er Canal Digital vi har. Kjæresten sier at han har prøvd før, men at det ikke går. Det kan jo ikke stemme! Noen som har en annen ide, enn å ta med hele dritten på Elkjøp?

Anonymous poster hash: 9a277...86c

Skrevet

Har han tv som han kan kjøpe digital kortleser? Kortet går da rett inn i TV'n bak og kun da fjernkontrollen til tv. Vi har også canal digital. Betaler 25 kr /mnd for kortleseren. Men slipper dekoder og den ekstra fjernkontrollen. Deilig.

Skrevet

Det finnes universalkontroller og det er mulig å kontakte kundeservice til CanalDigital for hjelp med å stille inne dekoderkontrollen (som mannen tydeligvis har gitt opp).

Den tredje kontrollen er til lyden..? Den vet jeg dessverre ikke noe om. 

Anonymous poster hash: 1de38...148
Skrevet

Vi har det samme, 3 kontroller. En til tv'n brukes kun til å sette på tv'n. En til get boksen som brukes til å skifte kanaler og sette programmer på opptak. Drn siste er til lydplanken og styrer lyden. Synes ikke det er noe stress eller problemer, det er kun en vanesak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...